1.12.2008

3 MaymuN


trt. "cindirella man" adli filmi verdi
izlerken bir ara (artik nasil kaptirdiysam kedimi) boksore ugur getirsin diye yer degistirdim.
ilginc oldu.

antalya migros alisveris merkezi icerisinde bir magza var.
kosede kalmis bir magza,
ilginc urunler satiyor gibi tirt bir magza,
en alt katta bulunuyor bu magza.
girdim iceri "uzun bayan eldiveni ariyorum." dedim.
"hayir, yok" diye lafimi kesti dana gibi kadin.
yok desen yeterdi dana gibi kadin.

gecen cuma gunu dolmusa dogru kosarken bu adidas ustluklerin turbanli kizlar icin olanindan gordum bir kizin ustunde,
boyle normal fermuarlu adidas ustluk ama uzun diz kapagina kadar.
saskinliktan dibim dustu.

anil yusuf ve ben ananemin evinde bi mor sogan yemistik
anilin kafasi kasindi,
yusufun nefesi kesildi,
benim gozlerim yasardi,
3 maymun hesabi.

kres grubunun solisti allahima kitabima gokhan zan isimli futbolcuya benziyor.
nobre isimli futbolcu da haluk levente benziyordu.

dogru cevabi bulunca hemen isaretleyen ogrenci tipi varmis bende
tarih ogretmeni dedi
vardir bi bildigi

bazi kizlar sigara icmesin yahu!!

bayram geliyor bayram!
ciciler giyilecek ve gayet normal bir seymis gibi devam edilecek.

bayramli, ayranli bi siir yazdim ama
ya gonderecek kimse bulamadim ya da kontorume kiyamadim.
hayir, simdi yazmayacagim

guz gulleri sarkisi da iyi kayboldu.

doksanlarda bi oryantal arap sarkilari kasedi vardi.
ne felaket kasetti o
"aman seytan gorsun yuzunu"

ulusal kahramanlara tapinacak bir varlik gozuyle bakmak
kizlar yemez icmez ve gerisini getirmez felsefesiyle benzesiyor.

bi eski 45likler geyigidir gidiyor hadi bakalim.
ben cem karaca bilirim.

"karikaturun siluetinden taniniyorsa tamamdir" demisti birisi de kim demisti unuttum.
aslinda ayni sey insanlar icin de gecerli.
ben taninirim herhalde siluetinden.

baba- cevahir cok buyukmus.
ogul- yok ya ama essek gibi yoruyor.
baba-...
ogul-buyuk aslinda yahu.

tirt kelimesi yerine "siktiriboktan" deniyor ya komik aslinda o

son olarak bir sarki benden size
http://rapidshare.com/files/169145626/Taking_Up_Your_Precious_Time_-_Finally_Moving.mp3.html

10 yorum:

Adsız dedi ki...

süpersin, yine ne kadar çok güldüm.

Adsız dedi ki...

benim dedem de diyor siktiriboktan

Adsız dedi ki...

ehehe eğlenceli,hoş

Adsız dedi ki...

*: öptüm.

Adsız dedi ki...

cindirella man güzeldi

Adsız dedi ki...

ben de hemen işaretliyorum ne kadar çok ortak noktamız var.

Turist dedi ki...

ne çok hayranın varmış be oz..

Piyaztheoz dedi ki...

öyleymiş vallahi billahi

Adsız dedi ki...

öyle tabi ya ne sandınız !!

Adsız dedi ki...

ımmh şarkıda çok harika!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...