23.12.2008

ikinci isimi olmayan insanlar(böyle yazınca derin bir konu gibi)


bordeaux takımını bir başka kefeye koyarım.

''gözün aydın ben de delirdim bak en sonunda''
galatasaray lisesi müzik öğretmeni candan erçetin'in pop müzik aleminde çıkış çalışmasından ilginç bir taksim.

ikinci isimi olmayan insanlara ikinci isim vericem.
misal,
buket çiğdem solmaz.
komik gibi.

fanzin denince aklıma gazoz gibi bir şey geliyor.
bir de ismini vermek istemeyen bir arkadaşım ''senin fantazin'' anlamında kullanıyor bu kelimeyi.

yağmur yağdı postalları giydik.

madonna ne garip insan
cep telefonunun bir yerini karıştırıp düzeltmesi için torununu arayacağı yaşta
britney ile öpüşüyor.
çömelmeli danslar ediyor.
kolları da iğrenç ama açıkta geziyor.

fotoğraftaki conversin modeli star player galiba.
one star ile karıştırmayın bu daha güzel.

eskiden ''benim amerikada kuzenim var''dı
şimdi benim amerikada hem kuzenim, hem eniştem, hem halam var.

''şokella bulls'' demişti black top isimli turnuvada bazı gençler takımlarının ismine
o zamandan beri çıkmadı aklımdan.bir de blade filminin müğziğini çalmışlardı o turnuvanın isminden de fenaydı.

tabir-i caiz ise kaçızladım sevgili okur..

4 yorum:

Turist dedi ki...

ismimi garipsedim..:P

Piyaztheoz dedi ki...

tenasup sanati uygulamistim halbuki

kelime dogrulama:retto

Gokce T dedi ki...

başlığın ikinci kelimesinde ses düşmesi olmalıydı öss genci.

Piyaztheoz dedi ki...

hece olcusu acisindan oyle yazdim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...