15.12.2008

wizard of



mahalle içerisinde büyümuş olanlarımız az yahut çok bilirler ki,
mahallenin çocuğu olmanın kurallarından birisi de zil dediğimiz basit teknolojiyi kullanmamak ve mahallenin çeşitli yerlerinde bıkmadan usanmadan "anneeeeeeaaaaaeeeuuu" diye bağirmaktır.
kiş mevsiminde bile bazi mutfakların balkon kapılarını açık görmemizin sebeplerinden birisi de
işte budur diğeri ise "soğan kokusu çiksin"dir.

güzel bir cumartesi günü Gökçeye "en enn ennn fazla 1 ay" diye derecelendirdiği süre için "veda" etmiş ve o otobusüne binmişken
aklıma "anneeeeeeaaaaaeeeuuu" tonlaması ile "gokçeeeeeuuuuuuueee" diye bağırmak geldi.
otobüse baktım
kalabalıktı onu seçemedim
kalabalık otobüsler gibi en arkası daha boştu
gider herhalde diye düşündüm

birden "offf"layarak havaya baktım.
yağmur yok gibiydi.
nemli hissettim.

3 yorum:

ş.t. dedi ki...

anneaaaaağğğğğğden sonra genelde para atsana falan gelir çok olsa. ama gidenin ardından bağırınca kıytırıktan bi gitme in aşşa çıkmaz.

Gokce T dedi ki...

o anda benim de ön kapıdan sana "heeelp!" tarzı hareketler yapıyor olmam da ne kadar ironik değil mi sevgili oz?
kelime doğrulama: fonitios

Piyaztheoz dedi ki...

sayın ş.t
çıkar efendim zira herşey olur.

değerli tj.
ironik hemde çok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...