17.12.2008

ibibikler! ?


evet! geçen bunu düşündüm daha doğrusu senin bana aşşağıdan yukarıya doğru aşk ile sırıtmanı gözlerim ile irdeleyip sincap burnum ile algılamam ne kadar şahane üstelik unutulmaz bir hissiyat oluşturuyor diye düşündüm.

sevdiceğime yukarda yazdığım söylem ile seslendim az önce.


yoğurt ile ilgili ne çok seçenek var.
yoğurt lokantası var mıdır acep?

bazı blogçular yoruma neden kapalı?
vardır bir bildikleri.

keanuzo revasato
olası japon aslıllı brezilya vatandaşı keyanu rivs adı.

oğuz yılmaz adlı türkücü bir şarksında diyor ki
''benden dünya bankası borç istedi az önce''

yeditepe istabul adlı dizinin tekrar bölümlerini izlerken emre kınay'ın canlandırdığı karaktere bir komşusu Antalya usulu piyaz yapmış da o sahneyi görüştüm
dibim düşmüştü.

inter rail adlı organizasyon da çakma futbol takımı ismi gibi bir isme sahip.

1.içmeye su bulamasın.
2.itin g*tüne sokmak.
bu laflara dikkat!
ikincisine çok dikkat

osman abi evde mi
yani evde mii
osman abim gelir mi
bugün gelir mi
ibibikler ötmeden
osman abim gelir mi

sözleri böyle olan bi şarkıyıdinledik mi?
hemi de ne biçim.

sevdik mi?
en azından ben ve kenarda linki olan jetlag blogun naçizane yazarı,güzel insan gökçe sevdik.

''hepi topu'' demek komik geliyor bana

yeniden ince bıyıklıyım sevgili okur.
erkekler garipsiyor
kızlar sesini çıkarmıyor
seven kızlar da var.

gizlibahçeye gittim uzun süre sonra iyiydi
bar is good

bi neskafiye yapta hem okuyalım hem içelim.

dedem,
i-pod,güneşpod esprisi yaptı
yerelere yatar oldum gülmekten.

ismail, yk yerine Yurtiçi Kargo olsa ya
sponsor hesabı.

saitli şiir

sait efendi, sen gittin
ali haydara gitmek yalan oldu
sen varken de yalan olmuştu
ama olsun sebebim oldun ulen!

ben de tırt birisiyim aslında.

saçım da ne biçim oldu yahu
ne uzun ne kısa
pezeveng modeli de olmuyor pek
du bakalım.

4 yorum:

Turist dedi ki...

ben de sevdicek sevmek istiyorum

Piyaztheoz dedi ki...

hemen siparişini veriyorum eminönünde basılıyor.

Turist dedi ki...

tamam şu balık ekmek yiyen italyan yakıışıklı olsun :P

Piyaztheoz dedi ki...

seçmece yok
ne çıkarsa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...