26.12.2008

"judurikia" dokuzuncu nesil caylak


yaz yaz yaz 2008 bitmeden bir tane daha yaz!

issiz adami izledikten sonra ayni oyuncu "asi" dizisinde garip gorunuyor.

her sene yaptigim bir sey varsa o da, senenin son gunesine batmadan son bir kez bakmaktir.
tabii antalyada hep gorunuyor gunes.

izlanda satiliyordu o ne oldu o?

recep ivedik adli goruntu toplulugun senaryosunda serkan altunigne ortakligini gordum.
sastim kaldim afalladim.

eskiden tavuk doner diye bir sey yoktu.
guzeldi o zamanlar.

ne yazicagimi da hic bilmiyorum
benim icin de surpriz olucak.

hah hatirladim! kiz cocuklari ne vakit bir sevdicek ediniyor.
o zaman istiyor onun saclari cok kisacik olmasin.
o sevdicek ne vakit uzun sacli hali ile dolanmaya basliyor.
o kiz, o zaman ekranda gordugu ve pek ulasma imkani olmadigi kisacik sacli, mal bakisli bir yarmaya tav oluyor.
sayin genc kizlar, annelik icgudusuyse yapmayin boyle...
ha benim saclarim guzel zaten o baska..

siyasete atilsam ne komik olur degil mi?
olmaz aslinda
siyaset kadar komik olmamam herhalde

KIR PiDESi
sen ne guzel yemegimizdin kirpidesi?
seni uzaktan sevmekti asklarin en guzeli.
10.00 ila 17.00 arasi orada sicacik durmanla bize verdigin huzur.
ah be kir pidesi,hergun cekilmiyormussun,hergun olmuyorsun.

selamet diye et markasi olsun.

kobi, cok komik bir kelime gibi geliyor bana da caktirmiyorum.

hip-hop muzige gonul veren bazi gencler ile baglanti kurdum bir sarkimin uzerine tabir-i caiz ise okuyacaklar.
samplellarim supermis.
sarkimi merak edenler myspace sayfamda x adli sarkiya bi baksin.

emrahin sarkilari insanin aklina takilmaya gorsun...aboov yani..
haydii simdiii gel.
sensiz olamam simdi,
haydii simdiii gel.

bir seferligine de sadece belden assagi vurmak kural olsun.
bir de oyle izleyelim.
boks ve basketboldan keyif alabilmek buyuk ayricalik.

"neden di$inki hekim de digerlerinki doktor lan?"
tarkan isimli matematik hocam dedi bunu.

kelime uydurup aklimda t-shirt deseni gibi grafik yapiyorum degisik seyler cikiyor
mesela "judurikia" diye bir ulke var.

fotograftakiler demetakalin ile gulbenergendir.

ben de
gideyim de bi kafami dinleyeyim.
bakayim nasil sesler cikartiyor.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...