2.12.2008

sulu tipler


evet sevgili okur, konumuz dunyada saatlerin harcandigi "iliskiler"
okurum, nerede bir "siktirgit"ten anlamayan erkek var.bilin ki o erkek zamaninda o "siktirgit"ten anlamamasiyla ekmek yemistir,basariya ulasmistir.bir takim disiler,bir takim sebeplerle simartmistir bu erkekleri.
halbuki ingiliz yasli turist ile genc abaza turk garsonun iliskisine benzeyedebilirdi bu iliski ikisi de fena ama birincisi daha erdemli
erdem, onemli bir olaydir fazla erdem sahibiyseniz olgun bir goruntunuz olur.
bazi disiler olgun goruntunuz olmadigi icin sizi begenmeyecektir.
hemen olgun bir goruntu edinin ve gidin o disinin yanina
evet,evet! yanlis gormediniz yaninda adeta bir cocukla,bir bebekle geziyor.
........

evet bunu yazmayi denedim ve vazgectim.
neyse efendim
kendinize iyi davranin sulu tiplerden uzakdurun
hatta
guven erkin erkalin da dedigi gibi
"sert kalin,taviz vermeyin"

fotograf,duzenlemesi ve fotograftaki kisiler bana aittir.
kendim ile olan iliskime de ornektir.

not:persembe aksami tv8'de "mon ange" adli film var.
izleyin derim.

2 yorum:

Gokce T dedi ki...

oz eşofmanın çok kötü afedersin. bari buraya koyup kendini rezil etme.

Piyaztheoz dedi ki...

eşofmanım guzel
eşofman gibi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...