24.07.2008

çay ince belli-belirsiz


nerde bir hevesli görsem dikkat kesiliyorum.sesizce kaybetmesini bekliyorum.
kazanırsa da ondan mutlu oluyorum bazen
heves eden insanı duyguları bir başka herhalde

kendi kendine konuşan ve kendi kendine şarkı söyleyeni bir tutmamak lazım
yanımızdan geçtikleri birkaç saniye mühim bir de
bugün gördüm bir şarkıcı

''pılımı topladım;pırtım kaldı yazıyor'' kuzenimin msn iletisinde
msn iletilerinden karakter tahlili mümkünmüdür bilmiyorum
ancak
bazı kimseler felsefi gibi görünmeye ehemmiyet ile özen göstermekte
özlü sözler falan.
bir de msn listesinden atışanlar var onlar iyice komik eğer laf attığı kişi sizin listenizde yoksa baya oturup gülecek malzeme çıkabilir

mavi sakinleştirir diyorlar ya
inanmıyorum ben ona
mavi zorlasan mallaştırabilir ama sakinleştirmez
zaten renkten sakinlik bekleyen insan iki dakika sonra gene boğazınıza yapışacaktır.

kuzenin vantilatörünün üzerindeki sinbo yazısını bu işte kesin bokluk vardır. diye cümleledim

akıllı geçinmemek en büyük akıllılıklardan birisi galiba
mesela ben doktor olsam kötü bir doktor taklidi yaparım eşe dosta
sağdan soldan ''oz bi bak şurama bir ağrı giriyor iğne batmış'' gibi diyen eş dost dolaşmasın

belirsizliği sevmiyorum
mesela arkadaş olmayamı çalışıyorsunuz arkadaş olun
sinsi gibi şerefsiz gibi işlere girmeyin

umut sarıkya çok iyi amatör karikatür eleştriyor
bazen tıpkı bir resim öğretmeni gibi nasıl çizmemiz gerektiğini anlatıyor,gösteriyor

istiklal caddesinde bir oyuncakçıda normalinin beş katı büyüklüğünde olan oyun kartları deste halinde satılıyor üstelik 20 ytl alırsanız sizinle kart bile oynarım
kart oyunu demişken
stres adlı oyunu oynamayın bence
çok saçma geldi bana
ama bence çok saçma deyip de kalkıp gitmeyin
o daha saçma oluyor zira
ayıp bile oluyor hatta

esra çimencioğlu'adlı leziz kek yapan insanın kekinin kutusunu mal gibi poşetsiz bir şekilde elimde getirmem ve bunu yolun yarısında farketmem ilginçti

bazı insanlarda halil
bazı insanlarda osman
bazı insanlarda ise berk tipi var
bende emre tipi yok
olmasın da zaten

anıl diye ingilizce öğretmenim vardı benim
ilginç olan kısmı genç bir bayandı
beatles dinleyen bayan tipi vardı
uzun etek,hırka,gömlek,babet giyerdi(doksanlı yılların sonlarında)
güzelce saçları vardı
salak gibi o zaman farketmemişim bunu

uykusuz'a çizim göstermeye gidince farkettim bütün amatörler aynı yüz kalıbını çiziyoruz
selçuk erdem ve simpson's etkisi galiba bu

düşününce bir kedim bile yok sevgili okur.
hayvanlarla(hayvan olanlarla) iyi anlaşsam da öyle pek hayvan beslemişliğim yok
99 yılında bünyamin adlı teyzemin siyam kedisi bizde kalmıştı da ailecek pek sevmiştik hayvanı ama o bohem ve cool bir yaratık olduğu için pek yüz vermediydi bize
bütün gün çekmecede mi yatılır lan
kedisin sen kedii!
sonra ne oldu bilmiyorum ama teyzemin şimdi pontos isimli bir golden köpeği var hayvan beni özllüyor resmen kokumdan tanıyor hemen

süpermeni düşndüm de ''kripton ne .mna koyyim ya'' diye bi sonuca vardım
şimdi ben süper kahraman olsam
antalya'nın taşına dirençsiz mi kalıcam?
s.ktir lan bağrıma basarım ben onu
klark kent adam ol azıcık
toprağına sahip çık

kısa vadede mutluluk arayan insana çikolata veyahut sevdiği bir dondurmayı habersizce alın
yüzler gülsün.

kardeş ne garip bir şey
o ağlayınca sizin de gözleriniz doluyor falan ilginç

metal grubu tişörtü giyen gençlere dikkatli bakın hep uzaklara bakıyorlar.

türkiyede sosyal bilimlere değer verilmemesi bir sosyal öğrencisi olarak kendimi bir kenara koyarak ülkem adına beni çok üzüyor
dünya sosyal bilimlerle güzelleştiriliyor

şu sıralar harika reklamını hayranlıkla izlediğimiz sunny adlı gazozun zamanında ''bana derler sunny güldürürüm seni'' gibi bir reklam yaptığını biliyor muydunuz.

popeye'nin türkçeye temel reis olarak çevrilmesinen güzel karadeniz fıkrası mı olur?

beatles alaturka adlı albümden dinleyin

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...