28.07.2008

gümleyen gündem

öyle çok fazla türkiyenin mevzuularından anlamam lakin birey bilincine sahip bir bünye olarak yakınen ilgilenmeye çalışırım.
her yaz memleketin bir yerlerinde bombaların patlayacağını canların yanacağını bunun da siyasi gündemin yoğun olduğu bir döneme denk geleceğini kestirememek için gerçekten aptal olmak lazım.
lazım da, bunu bir popülerlik amacı uğruna defalarca hüzünlü müziklerle ekranlara getiren televizyonlar...

yok askerde yan gelip ölenler
yok eski militan,yeni milletvekili olanlar
yok o gün yakalanamayan samast
yok cumhuriyet mitingleri
yok erken seçim
yok muhalefet
yok ergenekon
yok kapatma davası
yok yeni kurulacak parti
yok darbeciler
yok anti darbeciler
yok bir anda anti darbeci oluvermiş muhafazakarlar
yok atatürkü sevmediğini haykıranlar
yok atatürkü sevdiği için yargılananlar
yok emo denilen gençler
yok 3 çocuk yapmak
yok metallika konseri
yok türkiye bir kültür mozaiği
yok tarikatlar tarafından yönetilen türkiye
yok baba parası harayan gençler
yok tam bağımsız türkiye
yok şehitler
yok arkadan vuranlar
yok eller havaya
yok tanrı türkü korusun
yok imralıda yatana ''sayın'' diyebilenler
yok bir olamayan ülke
yok cenaze töreninde en önde yer tutan politikacılar
yok sürekli cenaze
yok sinmişler
yok kontolsüz çoşturulmuşlar
yok yalnız ve güzel zaferler
yok yardım sever türk insanı
yok bu bir geçiş dönemidir
yok ösym'nin inanılmaz sistem hatası
yok küresel ısınma...

ne olacağını söyleyeyim ''döneceğiz döneceğiz aynı yere geleceğiz''

3 yorum:

Gokce T dedi ki...

oz şu hüzünlü müzik bilmemnesi de neydi, bu fikir sana bi yerden tanıdık gelmiyor mu. hayatımızı reality şova çevirmeyelim ama bari ilk benim yazmamı bekleseydin yahu.

Piyaztheoz dedi ki...

iyi de sen onu yazıcaksın
ben sadece küçük bir cümlede belirtim yani ben senin yazını yazmadım başlığını yazdım

kqsjslna kelime doğrulama

Gokce T dedi ki...

bırak yieay.

tnyqse

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...