10.07.2008

ibasito

çok fazla koku alamadığımdan mıdır bilmem ama elim bir şey kokuyorsa,
ikinci bir kokuya kadar hayatım o kokuyor.
az önce farkettim bunu da
mesela şu an pek sevmediğim lastik kokusu var elimde
bulaşık eldiveninden olsa gerek, bir de dolmuş demiri kokusu fena siner insan eline
unutmadan bozuk parayı da ekleyelim de tam gibi olsun

kuzen tee amerikalardan the doors t-shirtü yollamış bunu kıskanın bence. azıcık.

laptop ile bir şey yazmak inceden geriyor beni
çıkardığı sesten yahut başka bir şeyden olaplüp.

pelin batu ile gözgöze geldik istiklalde tahmin ettiğimden kısaydı bir de göbeği açık, gözlüğü ilginçti olsun.

yeni jenarasyonu pantolonundan donu gözükenler olarak adlandırabilir miyiz?

feysbukta burç bilmemnesi ekledim başak burcunu kadın ile simgelemişler
ayıptır yahu.

sararmış kola kutusudur yazlık yerde beni benden alan.

''yemin ediyorum,tebrik ediyorum'' vardı bizim okulda bir ara unutuldu gitti sonra
düşünün biri sınıfta bir şey biliyor etrafındaki en az 7 kişi onu tebrik edip öpüyor kızsan kızılmıyor kızmasan hiç olmuyor.

öğretmenler 2 karakterli gibi geliyor bana bazen.
özel ders falan durumları almışsanız ikisinin de birbirine girdiğini farkedersiniz
en azından ben biraz tanıdıklardan alıyordum öyle oluyordu...
dadından yinmiyordu.

aavurellolu şiir
ben yine saçlarını kıvır kıvır uzatır diye beklerken,
mehmet aurellio bir anda gitti fenerbahçeden
üzüldüm lan
üzüldüm lan

sünger bob adlı çizgi filmdeki ahtapota bayılıyorum
süper adam
bir dünya gerizekalının içerisinde vallahi..

life is life değilmiş
''live is life''imiş
opus diye bir grup söylüyormş.

ajdar kalıcı olur diye bekliyordum fakat olmadı

tekerlekli basketbol şampiyonasında türkiye finalde
bunun çoşkusu bambaşka
final bugün saat 18-30'da

12 temmuzda da afrika için
futbol yıldızların yadırm maçı varmış
saat 21-00'da tr yayınlayacakmış

sunny adlı gazlı içeceğin reklamını gördüğüm yerde değiştiremiyorum.
ama daha bir kere içmişliğim yok sunny
şarkıyı da boney-m diye bir topluluk söylüyor.

vodkayı sevip sevmemekte kararsızım.

akşam msn de konuşalım dedi bindiğimiz istiklal caddesinin tramvayının şöförü
şaşırdım.
yok lan şaşırmadım

basketbolcular, futbolcularla futbol maçı yapsın
futbolcularda, basketbolcular ile basketbol maçı yapsın
küçüklükten beri bunu düşlerim

minik dualar adlı bir grup varmış sidi çıkatmış adı da teşşekür ederim allahım
59 kupona yeni şafak gazetesi verecekmiş
bakakaldım öyle

tgrt haber ''antalya da sıcaklık 42 derece'' diyor
amanın

rtl adlı alman kanalında her sabah bir çocuk doğuruyorlar.

sarı,mor ,yeşil renklerde cafe menüsü gördüm pek hoşuma gitti

erkek- ben oktay değilim gamze, ona benzemiyorum
gamze- biliyorum o yüzden seninle birlikteyim ona benzemediğin için..
oz-oha bu ne lan ben de oktay değilim. benimle de birlikte ol.
arka sıradakiler dizisinde geçti bu diyalog
ben evden eşlik ettim tabii


sürpriz yapmayı pek beceremiyorum galiba ha?

bazen çeşitli bağlantılar ile bloglar arası gezinirken farkediyorum ki
önce resimlerine bakıyorum blogların
bu da okuyamadaığım zamanlardan gazetenin sadece resimlerine baktığım bir alışkanlık

temposu bozuk alkış ne fena bir şeydir.

insan dediğin bir varmış bir yokmuş.

bir gün başıma toplumun bir bölümünü ilgilendiren bir şey gelir de bir yokmuş olursam
1-feyysbukuma
2-bloguma
gazeticiler bakmasın yahu.

kimse ciddiye alıp üzüntülü gibi olmadı dimi bu yazdığıma
ben ölmem ki

1 yorum:

Serhat Sagmanligil dedi ki...

kotulere bir sey olmaz,sen devam et... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...