19.07.2008

''volando vengo, volando voy''


''volando vengo, volando voy'' diyeyim size sevgli okur,

Manu Chao'nun Desaparecido adlı şarkısıda geçen bu laf acaba ne demek yahu?
bakıyorum şu an...
bulamadım, ama olsun.

oturup düşününce(ki her zaman düşünürken oturmuyorum) dünyadaki en iyi albümlerden birisi Clandestino adını taşıyor.
gerçi, kaç kişi böyle düşünüyor bilmiyorum.

nicel verilere gerek de yok.
hissiyat yeter.

Empirist bir insanmıyım?
bazen.

not:volando uçmak ile alakadar bir kelime

not:bilmediğimiz bir kelimenin anlamını sözlükten öğrenmek yerine resimlerde aratmak daha keyifliymiş
not:pek beğenmedim bu yazıyı ki bu çok normal ''oğuz hiç bir şeyi beğenmiyor''

3 yorum:

Adsız dedi ki...

nie oyle diosun jnm yaa..
bence gene süperrr olmush
;)

Piyaztheoz dedi ki...

böyle yorum, düşmanımın başına ibret olsun
o derece

Gokce T dedi ki...

ıyyyyyyyyy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...