15.07.2008

azemi

faruk k. saçlarını kestirmiş sevgili okur
bu bilgiyi edinmesem yazacağım yoktu yazı falan
yeni hali ile italyan futbolcu gilardino'ya benzemiş.
şaka şaka benzememiş
oynak müzikten elektronik müziğe geçmiş
o kadar

doğum günümü kutlamayan avea hattımdır beni üzen 17 eylül günü
sahi, neyini seviyorum lan ben bu hattın
neyse

kaleci volkan bu sezon ilk kimi dövecek diye anket başlasın

futbolcularada tatilde çözmeleri için sorular verseler ya

roberto carlos muhtarın oğluna benziyor
öyle duruyor

kaan tangöze eskiden güneş görmeyen ülkede yaşamaya başlayan kızılderiliye benziyormuş
kaynak:köprü altı klibi

çift tıklama tuşu olan mauselardan bende de var
bir anlam veremiyorum
vermek için de kafa yormuyorum

tanımadığım insanla,
yeni tanıştığım insana göre
daha rahat konuşuyorum
ne biçim insanmışım

malt grubu 3 nokta 1 grubunu döver.

istanbulda farkediyor insan
siyasi iktidara kimler oy vermiş

demet evgar sarışın da demet evgar
pek bir şey değişmemiş
var öyle insanlar

my space denen olaya gireyim dedim müzik kısmı başkaymış beceremedim

öztürk adlı rock solistinin şarkıları kurban şarkılarına benziyor

RHCP bir seneliğine dağılmış kimse gelicek konser vericek geyiği yapmasın

çevirmeli telefonu çok severim ben ama belli etmem
dedemgilde vardır

bunları yazıyorum diye kendimi yazar sanmayacağım ama siz okuyorsunuz diye kendimi yazar sayabilirim
okura da böyle iltifat görülmedi

asuman dabak'ı tatlıhayat dizisinde oynadığı menekşe karakteri ile sevmiş ferhan şensoy ile iyi bir ikili olmasını beğenerek izlemiştik
ama o itirazım var programı hiç olmadı...

RHCP dinlediğini söyleyen osmanlı tarihi öğretmenidir benim için lisede şaşırmak.

hakan şükür cumhurbaşkanı ile görüşmüş hemde türkiye devleti cumhuriyeti cumhurbaşkanı ile...

t.v programında evlenen bir anne babanın evladı olmak nasıldır acaba?

şarkı tavsiyesi
gabriella cilmi-sweet about me

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...