27.07.2008

Gece (ikinci bölüm)

pelin kahvesini püstürterek öksürmeye başladı, öksürüğü kesilirken ''ne sevişmesi yahu öhöhööğe'' dedi.
aslı, pelinin bu halinden sonra karnını tuta tuta gülmeye başladı .pelin hala ağzı açık bir şekilde aslıya bakıyordu.gülmesinin sonuna doğru aslı kesik kesik ''şı,şı,şı şaka yaptım yahu, sen biraz fazla içtin akşam hatırlamıyorsun herhalde hehehe''dedi.
pelinin açık kalan ağzı sinirlenmesinin etkisiyle büzüşmüş kalmış,adeteta bir yıldız (*) imleci gibi olmuştu.
tam pelin bir şeyler demek için yönelirken aslı ''kızma kızma alışırsın benim bu şaklarıma'' dedi.
pelin ''ya of ya zaten kafam ambele kaç gündür bir de senin şu yaptığın olunca..''dedi
aslı vakur bir ifadeyle ''biliyorum canım biliyorum'' diye cevapladı.pelin aslının bu cavabını şaşkın bir biçimde ''hı neyi biliyorsun?'' dedi
''yiğit meselesini'' diyerek kısaca yapıtladı aslı
''a ben onu sana mı.. şey...'' derken pelinin yanakları ve kulakları kıpkırmızı olmuştu bile
aslı ''biliyor musun? olaya değil de daha önce hiç kimseye anlatmamana çok şaşırdım'' diyerek durumu biraz daha izah etmeyi denedi.
işaret parmağını havaya dikerek ''bi dakka,bi dakka, şunu bir en baştan alabilirmiyiz bayan az içen?'' gibi hafiften taşlama yaparcasına bir cümle kurdu.
aslının bu beceriksiz agresifliği pelinin hoşuna gitmişti ve abla bir tavırla'' yok anacım, sen bize bırakmadın ki içelim. yalnız sen de iyi içtin hani.. kim bu kadar içse tuvaletime kafasını dayamıştı''dedi.
pelin ''midem bulanmaz benim. çocukken de döndürürlerdi beni de hiç birşey olmazdı...ama neyse konu bu değil şu işin aslını anlat aslı'' dedi.
aslı ''tamam'' diyerek anlatmaya başladı.
''1985 yılının son baharıymış, aşırı yağmurlu bir günde annemin sancıları artmış...''
pelin yine aynı ağız şekli ve düşük göz kapaklarıyle burnundan soluyarak ''biraz ileri alalım'' dedi.
''tamam yahu ehehe'' diye güldü ve devam etti aslı.
işte hep takıldığımız yer6 adlı kafedeydik deniz,ben bir de ibo vardı.
ibo erken kalktı o yüzden görmemişsindir sen. neyse . senin evde canın sıkılıyormuş herhalde denize mesaj atmışsın, deniz akşam biraz senden bahsetti. seni çağırmış galiba yarım saat sonra falan geldin.gelince nasıl bu kadar çabuk geldiğini farkettik hiç süslenmemeişsin ayol...''
pelin lafa sertçe girdi ''sevmiyom ben süs''
''ay tamam kızma dur anlatayım'' dedi aslı
''geldin işte birer vodka da seninle içtik. biraz çevredeki tiplerle ilgili geyik yaptıktan sonra.
saatin geç olduğunu farkedip çıktık.kapıda sen nereye gidiyorsun diye sorduk,sesin çıkmadı biz de aldık seni eve getirdik.evde deniz benim vanilyalı vodkamı çıkardı hadi devam diye.
onu içmeye başldık
ki senin ciddi içmeye başladığını burada farkettik.
vanilyayı mı çok seviyormuşsun neymiş sürekli onu anlattın.akşam yatak paylaşımı yapılırken sen benim yanıma düştün.
yatarken bir anda dedin ki ''aslı, ben bir vanilyayı çok seviyorum, bir de yiğiti'' dedin.
yiğit? dedim.
uzun uzun anlattın. sana yüz vermiyormuş da,hep şapşal kızlarla takılıyormuş da falan filan sonra ben seni teselli için elimi omzuna attım
e alkollüyüz de.
sevişmişiz...
pelin yine araya girdi ''şakaysa artık komik değil''
''ay tamam kızma dur devam edeyim''dedi aslı
işte sıcak tabii sen terleyeme başladın bende üstündekileri çıkardım.seni soyarken bende terledim bende soyunuverdim.
''üzüldüm kızım haline,
bir ara ağlıyordun galiba ya,
sarıldım bende sana yatarken.
e sabah deniz de bizi öyle görünce espri yapmaya çalışmış''
pelin, halinden utanır bir şekilde ''aa hadi ya hmm'' dedi ve sordu ''deniz nereye gitti pazar pazar?''
aslı cevapladı ''yiğit çağırmış, onlara gitti kaltak''
pelin durdu,sustu,gülümsedi ve zırıl zırıl ağlamaya başladı.

-bitti-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...