17.07.2008

uçanbal on

ince belli bardaktan türk kahvesi içmeyi bir başka seviyorum
güzel oluyor

tiktak adlı topluluk yeni bir klip ile dönüyor tekrar ekranda
güzel müzik yapıyorlar

zardanadam grubuna da pek gerek yok gibime geliyor.
''sarışınlar bokmuş peeh''

yıllar sonra worms world party oynadım
yok böyle bir keyif
yok böyle bir oyun

dambıl vucut geliştirmek için çok ciddiyetsiz bir kelime
el halteri esas ismi de
nerdeee..

dambıl dambıl memeler (göğüs kası yapan insan)

kliplerin hepsi birbirine benzemeye başladı hep aynı animasyon-grafik efektler

''belindeki kemer olayım
saçındaki toka olayım''
(aksesuar satan markaların reklam müziği olabilir bu)

insanlar bazen hayatı parantez içinde yaşıyorlar gibime geliyor.

''ben senin blogunu okuyorum'' diyen okura gurban olurum
böyledir blog yazarlarının çoğu

yüksek sadakat yeni haliyle tam oldu ''heh budur dedik''.

ters ışıktır rock konserini görekemli kılan.

bazı gitaristler hep çişi varmış da gidemiyormuş gibi gitar çalıyor.

tolga karel ne biçim insanmış geçen televizyonda abidik gubidik bir şarkı dinledim söz yazarı bestekarı tolga karelimiş.

ben dizici olsam
önce kendime daha düzgün bir meslek ismi seçer
sonra yazın tam gaz devam ederim dizime
dizilere bağlanan insanlar pek gece hayatı yaşamıyorlardır bence

gazme özçelik'in ablası daha güzel gibi (duygu özçelik)

erkeklerin bacak tüylerini yolmayı seven kız sana sesleriniyorum
canımızın acımasından ziyade sinir oluyoruz sana

tavşan şeklinde balonlar vardı eskiden
altındaki karton pat diye ses çıkartırdı.

şimdilik hepsi bu kadar

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...