21.07.2008

zehir yeşili

bazı kişiler interneti çok ciddiye alıyorlar. ''internetten araştırdım yahu'' diye çoşuyorlar.
onlara diyorum 'internete çok güvenmemek lazım' diye
''yok yok'' diyorlar.

y.ö.k'ün logosu değişmeli bence

migros adlı alışveriş mağzasının 50li yıllarda kamyon ile gezici satış yaptığını biliyormuydunuz ben biliyordum. cevahirdeki migrosa güzel resimler asmışlar onları da beğendim
ha unutmadan satıkları kanguru oyuncağının kırmızı olanı çok kötü yahu

basket atmış basketbolcunun elleri sevinçli gibi ileri geri gidiyor gevşek gevşek
ama pek çaktırmamaya çalışıyor.

ninja kaplumbağaların asya ülkesinde geçen filmini elinde bulunduran yahut nerede bulunduğunu bilen bana haber versin lütfen.

başkasının siyah noktasını sıkmayı seven kızlardır beni korkutan.

avea reklamında indir diyen adamın boğazında birşey kalmış gibi.
bir de müziksiz reklamları özledim ben.

K.F.C'nin logosunu el yordamı ile çizebilen arkadaşım yusufhan doğan ne kadar çalışkan arkadaştır.

One Love performasında sekiz numaralı türkiye forması giyen shanteli taktir ettim
manu chao da zamanında galatasaray forması giymişti.
onu da taktir etmiştim

shantelin asıl adı stefan hantel'imiş

yabadaday yoboboboy
i wanna be a disco boy
i wanna dance with you and i hold you tight
i wanna make you mine tonight

canım
fenerbahçe-galatasaray maçı izlemek istedi.
şuradan aklıma geldi:
geçenlerde televizyonda galatasarayın uefa kupası final maçı vardı. bir baktım g.saray abidik gubidik alakasız beyaz bir formayla çıkmış sahaya. sonra aklıma geldi o sene galatasarayın parçalı forması yoktu
buna üzülürken düşündüm
fenerbahçe-galatasaray maçlarında takımlar hep kasik formalarını giymeye çalışıyor.

''haşırt the blackboard'' diye bir laf vardı
iyiki bitti
bir de ''yok devenin nalı'' vardı o çok saçmaydı.

aşşağıda top oynamak, hiç bir maça değişilmiyor galiba
yaşlılar kızıcak gürültü yapmayın diye
üst direk kalecinin zıplama hizasından ibaret hayal bir direk olucak
falan falan.
ben uche okechukwu'yum arkadaş.

vakıfbank'ın yeni logosu da ilaç markası gibi olmuş.

öğrenci klişesi
''abi bu dönem çok çalışıcam, notlarımı yüksek tutucam''
erkek öğrenci klişesi
''abi bizde erkek başına x kadar kız düşüyor''
kız öğrenci klişesi
x yden hoşlanıyor galiba hı?

bazı isimlerden hakikatten dede-nine olmaz.olamaz
şimdi kendi isminizi düşünüyorsunuz değil mi?

geçen sene chelsea'nin giydiği zehir yeşili forma aslen dortmund klasiğidir

bitti bu.

not:sevdicek tarafından getirilen
esra çimencioğlunun yaptığı kuntakintedir akşamüstünü güzel kılan
''bravniiğ o salaak''

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...