7.07.2008

Dalya


baştan söyleyeyim bu 100 numaralı yazım oluyor.öyle geçmişte ne yaptık, gelecekte ne yapacağız gibi şeyler yazmayacağım.


videoda görüldüğü gibi otobüs ile bir yerlere gidiyorum.
bir yerler istanbul.
o görüntü de otobüsün koltuk ekranı bir kamera ile yolu da izleyebiliyorsunuz .
buna hayretim şaştı sevgili okur.
ha bir de otobüsçüler dondurma ikram ettiler o da güzel di.




















cihangire teyzeme gittim.
giderken güven kıraç adlı oyuncuyu gördüm
dar bir kaldırımda birbirimize saygı ile yol verdik

pontos ile oynadım, köpek koktum.
iki fincan türk kahvesi içtim
birine teyzemin arkadaşı fal baktı
güzeldi.
dik duracakmışım.















meşhur caddede de sevdiceğim ile bir dolandım.
punk gibi marjinal gibi olmaya çalışma yaşı iyice düşmüş
bir de garip bir saç stili yapmışlar: kız erkek farketmiyor kahkülü var ve kahkülün hemen arkası ensenin başladığı yere kadar dikeltilmiş
iyice garipti










metroya bindik kuzenimin evine gittik.
metro ne garip geliyor bir antalyalıya di mi?
acelesi olan insanlar var koşuşturuyorlar
araca binince sanki hiç acelesi yokmuş gibi,hızlı çekimden yavaş çekime geçer gibi
bir anda bir dinginlik kostümü giyiyorlar
ha metroda 3 tespitte daha bulundum.
1-istanbulda insanlar birbirine bakmıyor(laf atarken bile)
2-antalya da insanlar birbirlerine çok bakıyor
3-metroda sigara uyarı levhası görünür bir biçim de yok
metro adlı çikolataya da selam olsun















kuzengil evin duvarına şöyle bir sanat eseri yapmışlar,
bende eseri fotoğraf sanatı ile bir kayıt altına aldım
fotoğraf,eserin kendisinden daha iyi oldu galiba










yakın olan cevahire gittik
istanbulda her yer gri tespitimi kendi kendime yineledim
kovanın içerisine doldurulmuş tavuktan yedik 4 kişiyi pek kesmiyor.
her türk gibi '''tek başıma bitiririm lan ben bunu'' diye düşündüm.
etraftan nötr tepkiler aldım.









gece gece parka gittik.
gri tespitimi kuzenime anlattım
çoşkuyla onayladı
kuzen de tam türk insanı.
yürümeden cep telefonu ile konuşamıyor.
ilerlemesi de şart değil sabit bile yürüyor.















gün oldu istiklalde dolandık, sonra cihangire teyzemin yanına gittik.
sonradan, fal bakan kişi de geldi...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...