25.07.2008

Gece

hafifçe doğruldu ve kaşlarını yukarı kaldırarak 'günaydın' dedi kız. o da aynı düşük çoşkuyla karşılık verdi. ikisininde gözleri ve başı ağrıyor ve ikiside akşamdan kaldıklarına lanet ediyorlardı.
ağzını kokladı vodka kokuyordu.
birbirlerinin çıplak olmalarına şaşırdı önce
ama sonra hem mevsim gereği ,hem bünyedeki vodkanın kana dağılması gereği sıcak olabileceğini düşündü.
kız çabuk ama net olmayan hareketlerle üzerine bir şeyler giydi
''kahve yapıcam'' dedi.
o ''tamam'' dercesine kafasını salladı.
kafasını sallarken beyni burnundan akacakmışcasına bir basınca maruz kaldı.
inanılmaz başağrısı da peşinden geldi.
doğruldu kendi kendine homrudanarak etrafa baktı,bir an durdu,sustu,gülümsedi.kendi çoraplarını ararken kızın yeşil beyaz puantiyeli çoraplarını görmüştü ardından kendi siyah çoraplarını eline aldı sanki çorapları kötü koksa giymeyecekmiş gibi burnuna dayadı ''snif snif'' diye kokladı.
ardından kaybolmasın diyerek çoraplarını kotunun cebine sıkıştırdı.
ev pek ışık almıyordu.koridorun ışığı açıktı.
kapıda bir an kızın silüeti göründü.yukarıdan aşşağa kıza bakarken
kendi yaptığına şaşırdı ve ''ne yapıyorum ben'' diye düşündü
kız ''hadi canım soğuyacak'' dedi.
kuru bir sesle ''tamam'' dedi.
oralarda bulduğu pespembe bir hırkayı üzerine geçirdi ve banyoya gitti
ağzındaki kurluğu da geçirdikten sonra odaya geldi.
gördüğü görüntü üzerine''banyoyu ne zaman yapıverdin sen ya'' dedi
kız ''e gerekliydi'' diyerek hafifce sırıttı.
bu cevap üzerine şaşkınlıktan bir anda saçlarını kurcalamaya başladı ''neyse'' diyerek kahvesinden bir yudum aldı.
kahve çok sıcaktı dudaklarının ucu yanmıştı.
''sıcakmış dudaklarım yandı'' dedi.
kızdan laf sokarcasına ''kıyamam o dudaklarına'' diye bir cevap aldı.
bu cevap ile beraber artık dün gece üzerine düşünmeye başladı
düşünüyor,düşünüyor fakat bir türlü ellerinde bir poşetle eve girdikten sonrasını pek hatırlayamıyordu.
kızın adını düşündü biraz.
tam ona sormak için yöneliyorken.
''aslı'' dedi kız
bozuntuya vermemek için ''hı?'' dedi
''adım aslı, dün tanıştık, seninle deniz tanıştırmıştı ya bizi
burası benim evim korkma,deniz'in sabah erkenden işi çıkmış gitti,bak şöyle de bir not bırakmış.''
şaşkınlığının farkedilmesine de iyice şaşırır bir ifadeyle notu eline aldı
el yazısı gerçekten de denize aitti.
notta '' işim çıktı erkenden kaçtım ben ,siz iyi anlaşmışsınız belli ;)'' yazıyordu.
uzun uzun nota bakarken kız ''senin bir adın yok mu dedi?''
''hı? a var tabii,adım pelin'' dedi.
kız sırıtarak ''memnun'' oldum dedi.
aslı ''akşam ne güzel seviştik değil mi? sen de az değilmişsin, gerçi deniz biraz bahsetmişti ama...'' diye konuşuyorken pelin kahvesini püstürterek öksürmeye başladı öksürüğü kesilirken ''ne sevişmesi yahu öhöhööğe'' dedi.

Devam Edecek...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...