8.07.2008

bi öğrenci

voyn sevgili okur,
aklımda yine ''ben bunu bloguma yazarım lan'' dediğim onlarca tespit gelip duruyor.oturup hala not almıyorum.eskiden çalışkan sayılmasa da notlarını düzenli alan bir öğrenciydim.

sevdiceğimin arkaşları esra ile burcu beni okuyorlarmış.sevinçten tavana zıpladım.
tavan 3 metre yükseklikte ve ben de 1.75 cm boyunda isem kafamın tavana teması için kaç cm zıplamam gerekiyor
300cm-175cm=125cm fena değilmişim.

geçenlerde bu ikiliden burcu olan ile tanıştım.hoş

sevdiceğimin tavsiyesi akşam olurken little miss sunshine adlı filmi izledik.
film pek güzeldi böyle sürekli beğenebileceğiniz filmleri tavsiye eden birilerinin eliniz uzatınca tutacağınız uzaklıkta bulunuyor olması güzel bir duygu.

özlem tekin'in son yıllardaki haline üzülüyorum
o televizyon programındaki esprileri komik değil ya.

evin damına uçana ,
damından görünen dağa da çaybar
adını vericem.
uçanadam ve çaybardağı olucaklar

bek belli etmesem de
espri yapıyorum bazen evet.
hatta komik bir insan bile sayılabilirim.
tamam, vazgeçtim. korkunç bir insanım.
az önce farkettim
tipe bak yahu
tipsiz.

''çirkin ama komik'' bir ara modaydı galiba bu.

istiklal caddesinde caddenin sahibiymiş gibi yürüyorum, kimsenin s*kinde olmuyor afedersiniz.

futbolda uçan kafa diye birşey vardı bir zamanlar.bir de akrep vuruşu vardı o çok kısa sürdü

telefonuma pacman ve bomberman yükledim bularla eğleniyorum.

geleceğe dönüşün 3 filmini de alsam ne kadar olur dedim bir eskiciye
45 lira dedi.

klimatoloji okuyan arkadaşım var benim. selam olsun ona burdan
selam olsun kocaman adam.

boşnak türkçesini pek çok şeye değişmem ben.

isim modası çok acımasız bir olay mesela birisinin eski moda bir ismi olsun jenarasyonu tarafından hemen 3-4 jenarasyon eski zannediliyor.fena

umutsarıkayayı da yola görmedim demem artık.

yüksek bel yavaş yavaş geri geliyor ya,
işte bunu seviyorum. tam gelince güzel olmayacak biliyorum

burger king mc donaldstan daha iyiymiş gibi geliyor bana

şu teknolojik alemde ışığı hala butonlar ile açmamız garip geliyor ama onunda kumandası çıkar diye korkuyorum.

çok mu yazdım
yok yok

lütfen televizyon kanalını değiştirmek için çevirmek kelimesini kullanmayın
yahut kullanın ya amaaağğn.

bu msn dili dediğimiz genç kızlarımızın sıkça kullandığı dili yaşıt hemcinslerimde görünce çok sinir oluyorum.

genelde sinir oluyorum zaten.

the long blondes-guilt şunu da bi indirin de bana yollayın bir zahmet
gerçi bende öyle okur nerdeee?

aklıma geldi ah meri vah merinin yerli versiyonu ah nerede vah nerede olsun.

bütün oyunların beni sıkmasının yanında satranç ve tombala beni fazladan sıkıyor.

bi çay içsek...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...