14.04.2008


bazı insanlar ilham vericek kadar güzel şeyleri konu alıp hoş bir uslup ile yazıyorlar
seviyorum böyle insanları.
onlarda beni sevince oh.
''o kendini biliyor''
klişeye gel

antalya için tişört üstü gömlek mevsimini kaçırmış olmayayım,olmayayım.
geçen mevsim de kaçırdım galiba of...

bizim ordaki migros ne yapmış?
kapri san satmayı bırakmış
nasıl sinir oldum

hemen resimdeki sanatçıya geri döndüm (MANGO)
eski ambalajı daha iyiydi bunun liptonun öne çıkası gelmiş
ayrıca kasiyerler inceden dedikodu yapıyorlardı
benim arkadaşım olan kasiyer ile iyi anlaşıyormuş öğrendim

msn'e messenger diyenler ile mesene diyenler arasında dağlar var mıdır?

buraklar adını burock yazmasın
arkadaşları da yazmasın
hele bir de aylardan temmuz ise hiç yazmasın

eğer siz yapmıyorsanız
temizlik: sizin için fena bir durum oluyor
süpergenin sesi öldürüyor adamı
sessiz süpürge yapsınlar

x-süpergenin s'si
m.ali erbil-dört tane var bravo!!!

''vurursa gol olur''
vur bursa gol olur

vizyona baktım fena filmler yok gibi
dikkatimi çekenler
cennet,vesaire vesaire,annemler tatilde

gene oldu...blog yazarken aradı...şaşırmadım

slow türk diye bir radyo kanalı var
sakın sürekli dinlemeyin

''http://www.mavi-nota.com/ adresine grip
nurdan küçükekmekçiye oy atar mısın?''
dedi arkadaşım
kırmadım attım.
öğretmeniymiş, yarışıyormuş
adaletsiz oy verdim diye düşünürken,
oylama sisteminin adaletsizliğinden bahsetti.
içim rahatladı gibi.
bloguna koy oy artsın dedi koydum bakalım.

Ramazanda içmeyeceksin
azından ramazanda içilmez diye düşünüp içmeyeceksin
boka batıyorsun
mecaz değil hakikat
elinde içkisi boka batan var
bir de neidüğü belirsiz hastalıklara yakalananlar

antalyaya sirk geldiydi de gitmiştim
gavur paylaçosu auçç diye bağırıyordu
auuç ne .mna koyyim ya
adam gibi ah desene artisliğin kime,neye?
bugün yeeap diyen yarın auçç der

eliminin sabun kokmasını sevmiyorum
çünkü genelde kenan ışık gibi elim çene ve burun çevresinde olduğundan
kötü oluyor.
soğan koksun daha anadol

feminizm kadın erkek eşitliğidir kadının üstünlüğü değil
kominist değil komünist yazılır
regge değil reggea yazılır
no women no cry,kadın yok ağlamak yok gibi sığır şeyler anlatmaz
bunları bilin ondan sonra
-kübaya gitmek istiyorum
-bob marley büyük düşünce adamı
-karl marx'ı bilmeyen salaktır
-delilik ile dahilik arasında gidip geliyorum
-rock isyan müziği amerikan olsada da emperyalizm olmaz
-amerika dünyayı yönetiyor,bak canı istedi bağdata girdi
-xxx aşmış bir grup
-kahrolsun pop müzik
-türkiye de bir bor varmış dünyayı satın alırmış
-onlar sanattan ne anlar
-ülkemiz tam bir doğu batı sentezi,kültür kaynaşması
falan diyerek dolanın ortalıkta
olmuyor...

arananlara şarkı tavsiyesi
The Black Keys-Your Touch
seksendört-miyim

doğan veletlere isimler
erkek:mavi
kız:eflatun

Not:daha önceden bahsettiğim gizem güneş galiba o emret komutanım diye bir oynuyor sabah kanal 1'de gördüm
vay vay vay

not2 http://www.youtube.com/watch?v=6B26asyGKDo videodaki adam çok uzun süre bakında teomanı android

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...