10.04.2008



bir akrabamın nikinde ''arabesk günler :p'' yazıyordu bu benim 2 hafta önce bestelerken çok eğlendiğim bir şarkı
''arabesk günler,
ara-besk günler,
hep bizi bekler,
hep-bizi bekler.''
bundan başka o anda aklıma gelen sözleri falan var orada görünce ilginç oldu
- işareti: yarım saniyelik bir duraksama

bazen bir savunma mekanizması olarak, bazen ise akşam üstü uyuması olarak uyuyorum az önce akşam üstü uyuması denemesi yaptım, beceremedim.
içimden bir ses ''kalk nete gir'' dedi baktım sevdiceğim blog yazmış.
içimdeki sese bak internete net diyor yavşak



bu resimi yollamıştı sabah
aşırı hoşuma gitti
önceki blogu yazarken akılma gelmedi
şimdi pay edeyim dedim

eti turi yüzünden zerre haz etmedim turtadan
ama puşing deyziyzi seviyorum

soğanlı yemekler zihni açar
falanlı cümleler zihni karıştırır
ikisini karıştırmamak lazım

istanbuldaki taksim: taksim etmekten geliyor

istanbulu, istanbull yazmasınlar, lütfen ya...

yaklaşan bahar mevsimi sebebi ile teyzeler aşortman giymeye başladı aman diyeyim.

bu gündüz vakti halam için yaptığım bir alışveriş esnasında limit yetersiz durumu ile karşılaştım.
kredi kartlarını,banka kartlarını pek iplemeyen ben bu durumla karşılaşınca ne yapacağımı şaşırdım.
bu şaşkınlığıma bir de kasiyerin mavi gözleriylee ''e hadi'' der gibi bakması eklendi lens galiba gözleri
biraz saçmaladım...
kasiyer halimi idrak etti ,
çözüm önerileri sundu:
-nakit para var mı?
-bunları raflara yerleştirelim mi?
para alayım geleyim diyip kaçmışım...
para aldım geldim
beklettiği torbalardan ürünleri çıkartıp kasaya tekrar okuttu.
ödemem gereken ücreti söyledi.
''orada dergi olucak onu unuttunuz'' diyerek kasasında çıkacak 1,5 tl açığı önledim
çok güzel ettim
yine de Bakkallar daha güzeldir.

geçen gün gene oldu
benim espirimi tekrarladılar
tekrarlayanınkine gülündü
afiyet olsun

yazıklı şiir
yaklaşan yaz mevsimi,
iğrenç filmlerin habercisi.
eskiden tekrir usulu eylermiş sinamacılar.
yaz günü kötü filmle gitmek ve dayanılmaz acılar.

arananlara şarkı tavsiyesi
ManuChao-Dia Luna Dia Pena
bir de sürpriz


doğanlara isimler
kız:Luna, isp:ay (gökteki)
erkek:Pena, isp:üzüntü,dert,keder

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...