17.04.2008


''insanlar
doğar,büyür,yıpranır ve ölür''
yazıyordu...
bir ilkokul hayat bilgisi kitabı için ne de ağır bir konuydu.
yağsız pişirince çok kuru olmuş.
aklımda beklenmedik bir tat gibi yer etmiş.
neyse ki ilkokuldu...
beden eğtimi olan öğrencilerin boş sınıfındaki mevsimler çizelgesini
bahar mevsiminden kış mevsimine alıp
''mevsimi kış zannederler mi acaba?'' diye düşünüyordum geçiyordu...

eskiden ,
çok eskiden,
ben daha çok küçükken,
henüz insanların ''varınca çaldır'' diye bir cümleyi lügatlarında görmedikleri zamanlar.
fil desenli bir tişört vardı.
arkasında da filin arkası vardı.
bu filin kuyruğu ve hortumu desen değil kumaş parçası şeklindeydi.
o tişört güzeldi ama tutmadı herhalde
kolları da boncukluydu galiba

kırmızı renkli meyvelere gösterilen ilginin yarısı pul bibere,kırmızı bibere gösterilse şimdiye dünyayı satın almışlardı
nedir bu kiraz,çilek,elma sevgisi anlamadım ki
hayır o kadar yemiyorlar da
seviceksen çilekli dondurma sev

kısır döngü denince benim aklıma hep, yemek olan kısır geliyor.
ciddi ciddi konurşurken kısır döngü derseniz
kusuruma bakmayın

bazen ajdar anık adlı vatandaş, normal hali ile
bir köşe başından çıkacak diye çok çekiniyorum

antep fıstığını dondurmada kullanmayı akıl edene alkış ediyorum buradan.
ayrıca antep fıstığının renkleri, gün batımından daha çok hayran bıraktırıyor doğaya
antep fıstığı ile alakadar son lafım beytidir.
antepli bir karakter oynayan oyuncuların çoğu antep şivesini abartıyor bütün antepliler böyle mi konuşuyor? hele ki büyük şehirler de...
bir dizide gördüğüm bir karakter annesi ile antep şivesinde normal hayatında istanbul türkçesine yakın bir şive ile konuşuyordu
taktir ettim
antepliler antep'i entep okuyor

şimdi popüler bir yazar olsam
bir dondurma firmasından bir kaç kutu antep fıstıklı dondurma hediyesi alabilirdim
beni popüler edin dondurmaları paylaşalım

duyulan konuşma
mekan:akdeniz pastanesi (doğugarajı)
saat:öğlen suları

Teyze-Yanıksı var mı?
Dondurmacı-Yanık abla...
uzaklaşmışOz-ehehehe

piyaz zihin kapatıyor o kadar güzel...
içerisinde piyazcı olan tek kampüs akdeniz üniversitesi galiba

doğan veletlere isimler
erkek:umur
kız:samur

arananlara şarkı tavsiyesi
Oz-gazOz yeni yaptım indirin bakalım

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...