26.04.2008

kravat, from croatia



ayşe hatun şöyle olmuş da gelmiş müzik kanallarına
fena olmamış,
hoş olmuş,
güzel işte,
hem şarkı,hem klip,hem kendi

geleceğe dönüş filminde söylenen
''doktor sensin doktor'' cümlesini çok sevmişimdir.

Çiğdem Solmaz adlı arkadaşım avea tarafından kazandığı bedava mesajları olur olmaz saatlerde bana göndererek ''pıhığhrt'' diye güldürüyor beni
sahi benim niye yok lan beleş mesajım?

sıcak bir yaz günüydü,
beachpark'a varyantlardan değil
parkın içinden inme kararımı uyguluyordum.
parkın girişinde gördüm onu,
umursamadım.
umursamamış gibi baktım.
ama bakınca umursuyor gibi oldum.
çok açık sarı saçları,kuyruğu,irice siyah gözleri vardı
üstünden başından belliydi buralarda çok gezinen bir dişiydi. belki de ilk defa görmüyorduk birimimizi.
ama ilk defa o an farkettik.
bakışarak birbirmize doğru yürüdük.
sahipsiz biri olduğunu tavırlarından belli edercesine,
iyice yaklaştı.
sevdim onu.
o da beni sevmiş olacakki aşşağı beraber indik.
bilenler bilir o yol:merdiven inmek ve yürümekten ibarettir
yol boyunca da pek konuşmadık.
sadece ayaksesleri vardı.
onun ayak sesler benimkinden daha ritmikti.
bir ara, ben uzaklaşır gibi oldum.
bir ara, o.
şimdileri the wall olan mekanın önüne geldik.
birini beklediğimi belli edercesine etrafa bakındım.
umursamadı,
ayrılmadı yanımdan.
gittim bir duvara oturdum.
hemen yanıma geldi.
uzaktan arkadaşlarım göründü.
o tarafa doğru baktım
ilgilenmedi
geldi arkadaşlarım
içlerinden biri
''bu köpeği nerden buldun lan'' dedi
''ne bileyim? yukarıda başını okşadım, peşime takıldı,atlatayım dedim,yemedi. zeki hayvanmış'' diye açıkladım durumu
duvardan hop şeklinde indim aşşağı
''de hadi sen yoluma ben yoluma'' konulu bir konuşma yapacakken
''anladım'' dercesine uzaklaştı
arkasından baktım.

falım reklamlarında sudan çıkan ihtiyar heyeti
sudan kuru bir şekilde çıkıyordu ya
nasıl sinir oluyordum

bayülgen'in bob marley kılığına girdiği reklamda reggea yazmışlar doğrusu reggae olucak.
bildiğim kadarı ile reklam filminin yönetmeni de bayülgendi

paylaçoları sevmiyorum
promosyon paylaçoları yüzünden galiba
hani caddelerde oluyor ya

ilk kez ortaöğretime giden kız görüşümde ''aa kız kravat takıyor'' diye şaşırmıştım.
ilkokula gidiyordum daha sekiz yıl değildi eğtim


bir daha ki yazı da editör Gökçe Tüfekçi'nin değerli katkıları ile Yeni Başlayanlar İçin Antalya yazısını bulacaksınız .

aranlara şarkı tavsiyesi
marketa ırglova-The Hill

doğan veletlere isimler
erkek:tusen jeben
kız:aime sevmek

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...