24.04.2008

çok komik,çokomilk


hani kısacık yazıcaktım ya...
işte yazdım...
üzgünüm sevgili okur.

vazgeçtim kısacık yazmayacağım.
merak ediyorsanız uzun uzun yazdım .
ardından üstleri uzun bıraktım gerisini kestim.
beğenmedim,
sakin duramadım.
kelimeler cümlelerde karıştı.
olmadı .
beceriksizlik hissi çaldı kapıyı,
''de hadi siktir git sende'' dedim.
bağırmadım.
yine gelicek nasılsa o zaman bağırırım.
pek belli olmasada
fazlası ile öfekli bir insanım.
neyse belki başka işleri çıkar gelmez yahut gelirsede pek sallamaz beni.

adamın biri,
iş esnasında telefonla konuşuyor diye
bir faişeyi,
vurmuştu.
muhtemelen ona benim gibi faişe demiyordu.
karı,orospu,kaltak gibi ağızdan daha sert seslerle çıkan kelimeleri tercih ediyordu
artık farketmez
o onu vurdu
o öldü
3. tekil şahıslar döndürüyor aslında hayatı
olar ve onlar
o şöyle biri ,
bu böyle biri ,
tanısan böyle ,
bak geçen bunu yaptı çok güldük,
bir süre sonra birbirimizi pek tanıtmıyoruz
birbirimizi etkileyen oları tanıtıyoruz
ben seni olardından anlamaya çalışıyorum
galiba, pek olmuyor

bazı cümlelerin öznesi olmaktan çıkıp
nesnesi haline geliyoruz
nesnelere çok fazla anlamlar yüklüyoruz
fırsat bulup şımarıyor onlar
feysbuk kullanıcısından bir yeni ileti almışım
rakanltalya diye bir toplantıcıdan gelmiş
40 kişilik yeri varmış kayıt olmak gerekiyormuş
ben şunu anladım
ne iş yaparsan yap kontenjan koyacaksın ki burnun büyüsün
halbuki ''sığışırız babacanlar,şığışırız kayın bakem'' dese
ama olmaz o rockantalya adı var şekilli,
işte bu rakanltalya şeysine gittiğiniz zaman,
özne rakantalya oluyor cümlede.

nokia adlı markanın logosunun yazı karakterleri ile
vodka connecting people yazan t-shirt'ün boku çıkmış
vodka yazısına çizik atılmış facebook yazılmış
daha bir şey yazmayacağım bu konuda

''xxx çok zeki biri aynı zamanda çok duygusal''
bir kız bir erkek için bu yorumu yapıyorsa ,
ya doğrudur, ya erkek taktik işlerine girmiştir.
anlayamanın vay haline

bundan sonra başlıklı yazılar yazıcam galiba

''hiç büyümüyor hep çocuk kalıyor''
bir de böyle insan var.
eğer bu çocuk kalmalardan güzel ekmek yiyorsa,
hiç bozmuyor kalıyor.
sakallı makallı ama kalıyor.

çok açık mavi tişört var üzerimde ,
ona karşı negatif bir renk ayrımcılığım var.
bari cd arkasından kendime bakayım.
belki sizi görürüm,
birbirimize bakarız.


biterken corrine bailley-like a star çalıyordu.
gözlerim eşlik etmiş.
yanağım, ''yağmur mu yağıyor,ay çamaşırım vardı'' deyince anladım.

son olarak ben sevgilimi çok özledim lan sevgili okur

4 yorum:

Gokce T dedi ki...

eğer başlıklı yazacaksan başlık rengini değiştir derim tüm hödüklüğümle.

ucgoir.
gönderemedim, ikincisi, kauefxa

Piyaztheoz dedi ki...

mor yaptım görünmedi
bakıcam bi ara
pbaoerg

Gokce T dedi ki...

o da geğirme efekti gibiymiş..
ltqdao

Piyaztheoz dedi ki...

(8
xjpvinwj

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...