3.04.2008


jaslasu:kelime doğrulama hadisesinde çıkan güzel gibi kelime
bana çıkmıyor öyle,
genelde sabah dudakları kuruluktan birbirine yapışmış insanın konuşması gibi sesiz harfi azıcık kelimeler geliyor örn.iljkjx
pek mühim değil

ulan deyvid de sauza ne çaktı o topa
şuurum kapanmış bir an
adam iki gol attı biri kendi kalesine

evin içinde giydiği ev içi kıyafetleri güzel olan insan
güzel insan değildir.
ev içi kıyafeti pijama ile sokak kıyafeti arasında önemli bir blokta duruyor mütamadiyen dizleri pörsümüş şekilde.

malum chalsea yazımı hatalı olabilir onlar fenerbahçeyi doğru yazsın maçında
spiker ''çelside 21 yabancı futbolcu var'' dedi ingilizler ne zamandır türk statüsünde diye düşündüm.

dogmatik bilgi bazen çok komik durumlara düşebildiği gibi
bazen çok komik durumlara düşürtebiliyor

''geh bili bili biliyor''

ahmet çakar'ın bikini giymesini fena halde arzulayan insanlar (kız erkek farketmez) ne fena insanlardır

bir kızın saç şekli hakında uzun uzun düşünülebilir.
boşvermişliği,
toparlanmaya çalışması,
dikkat arayışı,
farklı olma çabası,
sıkıntısı
belli eder kendini

habersiz
bira getirdiğin evdekilerin aşırı mutlu olması değil de dozunda mutlu olması pek güzel
habersiz_bira, genç mail adresi gibi

''hakan peker,tahin pekmez'' esprisi hem mizaha,hem tahin pekmez gibi harkulade bir yiyeceğe kabalık.

eve gelen tamirciler
muhakkak susuyor mu?
yoksa
adetten diye mi su istiyorlar?
bir de kapıya gelen pazarlamacı vardır
kapıya gelen anketör nispeten iyidir
sarı şapkalı gelmişti bir tane
içeceklerile ilgili doldurmuştum
çıkan sonuç çok çeşitli şeyleri çokça içtiğim
ince bağırsak mevzuları
bağırsak şeysi nasıl ince olabilir o başka
not: meyveli çaylar inanılmaz sağlıksızmış.

her yanından rahatlık akan şarkılar ve onların mayıştırıcı etkisi bir arada çok tehlikeli olabilir... olsun

piyaztheoz okur ödülleri verecektim vereyim

en iyi okur:Gökçe Tüfekçi
en takipçi okur:Çiğdem Solmaz
en dirayetli okur:Ömer Şahin Gültekin
en başı arıyan okur:EsraŞahin
en yazmayan okur:Murat Kocakaplan
en uzak okur:Y.Sait Sağmanlıgil
en iyi yardımcı okur
(filmciler veriyor bu ödülü bende vericem):Müge Bolat(hiç okumadı hep dinliyor zaten)
en gaz veren okur:Yusufhan Doğan
en bi ara okurum okur:Duygu Sanlı
en okuyorum lan mesela şuna çok x oldum okur:Anıl Çelikkaya
en organize okur:Eylem Gündoğdu
en çift okur:Onur Eser-Melda İnceoğlu(başka çift okur yok zaten bu ikisi de pek sallamıyor ya neyse)
en bilmediğim okur:varsa ona gitsin
unuttuklarım varsa
ki vardır
geçmiş ola

mayışmak, mayışık bir kelime

silindir kurşun kalem sevmiyorum
yerinde durmuyor

şok adlı alışveriş mağzasında
şok marka 80 gr. tablet çikolata 75 kuruşa satılıyordu
ambalajına baktım şölen çikolata üretmiş
hemen aldım hemen yedim
birazını arkadaşıma ayırmıştım
baktım eriyor onuda yedim

şimdi bu yukarıya isimleri yazdım ya gugulda yazınca çıkar bunlar
oh reklam

solcu komutan olsa ya yürtürken
sol sol sol sol sol sol diye bağırsa sade
geriye soldan döndürmese

''dünya sana güzel'' diyorum başkasında iyi bir durum varsa

maslak, büyük malak-yalak demekmiş
eskiden at var tabii malak yalak lazım büyük olunca semt adı olmuş
antalya da eski garaj var böyle
ulan orasında hala bitmedi

arananlara şarkı tavsiyesi
Athena-An

şurda bir şarkı var tıklayın direk inmeye başlıyor
http://www.beirutband.com/a_sunday_smile.mp3

doğan veletlere isimler
Erkek:kimlik
Kız:kimliye

son olarak ''üç tas has hoşaf yemeli mi? yememeli mi?'' diyebilen insanlardanım.

4 yorum:

ÇOCUK dedi ki...

75 kuruşluk 80 gr çikolatalardan istiyorum en dirayetli yazar olduysam mükafatım da bu olmalı.*(erisin veya erimesin mükafatım getirilsin)

Piyaztheoz dedi ki...

masraf çıkarma evladım
bak burada gençler görüyorlar isteyecekler
oyvywwoy diyor kelime doğrulama

Turist dedi ki...

o çukulatanın yarısı benim hakkımdı o zaman da kızmıştım, şimdi okudum bi daha kızdım

Gokce T dedi ki...

oyvywwoy mu, ahahaha (: (şu koskoca yazıda beni benden alan şeyin bu olması da ilginçmiş) (bkz: "tüh!")

(yavşak yorumlar vol. 23842874)

tvelhnrq (okumaya çalışınca çok komik oluyor ama hala oyvywwoy'a gülüyorum.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...