23.04.2008


böyle ışığı yandan alınca, güzel resimler çekebilirsiniz.benimki pek güzel olmadı ama...
''Allah çektirmesin''

neyse
Antalya adı verilen il,benim için fena halde sıkıcı bir il haline gelmeye başlamışken
arkadaşım uraz sayesinde yepyeni bir kafe-bar keşif eylemiş durumdayım
uzaktan bakılınca turistlere kepap satan bir yer gibi görünen bu mekan
içerisine girince benden ''bende insanlar nerede diyordum;herkes buradaymış'' cümlesini döktüren bir kalabalığa sahipti
ispanyolca konuşan turistler cabası
''senor,...beer''
karaalioğlu
karaoğlan parkından kale içine girerken falezlerin üstündeki parkın yan tarafında
sevdiceğim daha önceleri gitmiş buraya
belki bana anlatmış ama aklıma düşmemiş

geçen akşam gittiğim inşaat da
güzel müzikle güzel bir kafe bar olabilir
inşaatı çok uzamış o yüzden adı inşaatmış

badem altı gönüllerin şampiyonu

yarın antalya da dolmuşa para ile binilen son günmüş
gurur duyar gibi yarım sayfa ilan vermiş belediye

o değilde, güneşli bira çok güzel uyku yapıyor

yeni konversim, canı isterse acıtıyor ayağımı

Gökçe Haber Ajansından gelen son veriyi canlı aktarayım
''türkiye, sürücülerin arabalarında en çok silah taşıdığı ülkeymiş''
şaşıranlarının ellerini göreyim.(elleri göreyim)
GHA:kısaltması da kaba gülmek gibi oldu
''gıhgıhgıh''ları seviyoruz ama

vespa kelimeside xxpa isimini kullanan marketleri hatırlatmadımı size
vestiyer pazarlama

çekmece oyun ismi gibi bir mobilya bölmesi

bir çoşku ile bir dönem saçlarını kazıyan ve kendilerne saçsız,top sakallı imaj yapan insanlara hafiften acıyorum

toyz'r us kapanmış toyiki olmuş

gittik baktık kuzenle
etiketinde panda yazan kahve rengi bir fok oyuncağı gördük
ben pek sinirlendim
sonra o cimbom ben kartal topu bulduk sektirdik güzelse alalım dedik yere çömelmiş çalışan sektirmeyin dedi
sektirme kuzen diyerek hemen satış koydum kuzene
yukarı çıktım arby's herzaman ki gibi kampanya yapmış
ben kıvırcık patetes istiyorum dedi aldık iki menü
kocaman kıvırcık patatesleri tıpkı bir büyüklük gösterisi yapmaya çalışan insan gibi kuzene verdim
''yesene sen'' der gibi baktı
''yok ye sen'' gibi karşılık verdim
yedik,kalktık
baktım bozuk param kalmamış ''1 milyon versene lan'' dedim
''dur'' dedi
gittti zamanında esra'nın okula getirdiği söylediğini adını şu an hatırlamadığım ilaç gibi bir görünümü yoğun bir tadı olan şeker aldı böğürtlenlileri bana verdi 1 milyon da verdi
dolmuşa bindim
yanımda ki kız bir süre sonra burnunu kapattı ''ben mi kokuyorum?'' diye düşündüm
''hadi lan çıkmadan yıkandım ben'' dedim içimden
attım ağzıma şekerleri,
kız durdu,
döndü,
yüzüme baktı,
saati sordu,
cebimden çıkardım telefonu,
söyledim saati
baktım durağım gelmiş
indim durakta...

gıda mühendisliği okuyan sevgili arkadaşım celil (panda),patlıcan görünce ''aa patlıcan'' dedi ve son anda önümüzden kaçan asansöre aşırı üzüldü,kahroldu

doğan veletlere isimler
erkek:tuş
kız:cam

arananlara şarkı tavsiyesi
kreş-zaman yok

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...