13.04.2008


benim bu
uzaylı mıyım ?
hayır.
bardak öyle gösteriyor.
bazılar var yüzüne bardak tutarak yaşayan.
bazıları var bardak tutacak yüz arayan.
böyel büyük laf etmiş gibi girdim.
ama etmedim

allah kimseyi korkudan fesybuk kapatacak konuma getirmesin.

bbc world news adalet ve kalkınma partsisini ''ak parti'' diye okudu ...
sonrasında şuurum kapanmış .

fesybuk popüler olunca yonja adlı siteye girip baktım .
bütün artistliği çekilmiş gitmiş.
adeta gold üyeyim.



''yalnızlık kapıyı hep anahtarla açmaktır.'' yazıyordu bir yerde.
''yalnızlık boş bir kağıttır'' yazıyordu bir yerde.
dayanamamışım aynı yere,
''yalnızlık boş bir kağıt değil boş bir kağıttaki tek noktadır.'' yazmışım.
böyle romantik gibi görünen ama hiç romantik olmayan laflar güzel satıyor
''bu işte bir yalnızlık var''
bu ondan bir gömlek üstün ama biraz feridun düzağaç şarkısı gibi
o da sıkıyor...

not geçen yazı içerisinde bulunan kolbastı'nın,
habercisi değil isimini hatırlatıcısı esradır.
habercisi sevdicektir.

dünyanın en kısa ve en esmer rocker tribli kızları en fazla türkiyede var.
hepsi birleşip aydilge olmuşlar.
aydilge de az daha kıranberiyiz olucakmış.

No Doubt'un don't speaktan başka bir tande daha şarkısını söyleyin ama güzel olsun.

yeni banyo yapmış insanın hiç bir şeye ''hayır'' demeye yüzü olmamalı.

sevdicek kelimesi de çaltıcak'ın komşu köyü gibi
çaltıçak'ın olayım
vazgeçtim
çok sert ismi


telefonlu konuşma
sevdicek:-günaydın
oz:-günaydın
g:-napıyorsun
oz:-hiç oturuyorum, sen?
g:-ben havaalanındayım
oz:-ne?**
g:-gıh... gıh.. gıh.
*sürpriz yaptı ,geldi sanmak

ben bunu yemezdim ama işte...babaneye selam

was geçtim,where caydım demeyen insanın doğum yılı 1990 ve sonrasıdır.

halı sahada orta sahadan gol atttıydımdıydı ne güzeldi o

hüzünlü taklidi yapan zaman ekli şiir

-di li benim bütün geçmiş zamanlarım,
-mişli yok,anlatanlarım.
ne -ecek var ne -acak.
üzülür,hüzünleniyorum.

güzel insan tabiri var ya gerçi herkes başka algılıyor
ne güzeldir o
otur konuş,
artislik yapmıyor,
yardım sever,
olgun ama yine de genç,
uyumlu,yürüyor falan
arada ''dan'' diye koyuyor espriyi,
yalandan gülmüyor...

arananlara şarkı tavsiyesi
bob marley-one

doğan çocuklara isimler
bir gün birisi ciddiye alıp koyucak ya hadi bakalım
erkek:gülen
kız:güler

son olarak bazen yersiz gülme tutan insanlardanım

not:
simple kind of life
exgirlfriend
spiderwebs
in my head

bunlar güzel şarkılarıymış grubun
vallahi gökçe dedi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...