5.04.2008

''geçmiş gelecekten her zaman daha iyi satıyor''
yukarıda yazmış olduğum cümleyi az önce söyledim
öyle çok derin bir konu üzerinde konuşmuyor sadece hatırla sevgili'nin başarısını övdükçe övüyorduk
bu söylemin alt yapısını yanımda fal baktıran bir zat sebebi ile bir kaç gün önce oluşturmuştum zaten kafamdaydı yani
fala inanmam
arada sırada ananeme baktırırım o da fal bakmayı bilmediği içindir (annanem fal bakıyor)
ama fallarda çıkarım çaktırmam
kimse benim falımda çıkmaz
rüyalarda rol alırım
rüya görmem gördüğümü de hatırlamam
gerçi geçenlerde rüyamda bir genç ile bas gitar muhabbeti yapıyorduk
anlatayım
üniversiteyi kazanmışım da kendimden küçüklerle okuyorum
erkek olanları yeterince dingil geliyor agro tabirle ''abi abi'' çektiriyorum onlara
hani davul yokken davul açlıyorlar ya (air drum)
arkada kısacık siyah saçlı bembeyaz tenli edım sendlır tipli yumurta kafalı bir genç irisi bunun bas gitar versiyonunu yapıyordu
bas mı çalıyorsun dedim
evet yeni başladım dedi
gitarın ne marka dedim
cort dedi
aslında bir fender caz bas olucak eeyyğğğğeeeğğ dedim
tabi abi dercesine hayranlıkla açtı gözlerini
seni sevdim genç sen farklısın diyecektim ama gülme lan dingil gibisinden bakış attım
uyanmışım

hani cep telefonları hatlarının kontörlü olanları çıktığında ''gelecekte çok ucuzlayacak bunlar rekabet olucak serbest piyasa'' diye konuşanlar vardı ya
onlar tabaktaki son domatesi yiyip yememek arasında kalsınlar.

avrupa yakası dizisi eskiden daha güzelmiş
simple is good
god is simple
diyoruz

domates yerine domat yazan pazarcıyı bir başka severim
dün pazara gittim
pazar
ekonomi
pazarlama
piyasa
dalgalanma
gayri safi milli hasılat
kişi başına düşen milli gelir
açlık sınırı
türk lirası ve değeri
gibi nice konularda uzun uzun düşündüm
ve açıklıyorum
çilek,
semiz otu,
çağla,
bunlar şu sıra popüler
portakal son demlerin de
batılcan (patlican) daha yaramaz lazımsa alınacak tabii
mısır daha görünmüyor
ve eğer çok alışveriş ediyorsanız arkasında her daim boş kasası olan pazarcı ile aranız güzel olsun ağır geldiği zaman bırakın yükünüzü oraya giderken alırsınız
güneşli bir kış günü pazarda fotoğraf çalışma isteğimi dile getirerek kapatıyorum bu konuyu

dün deneme sınavına gittim gitmeyenler de vardı olsun
ve sınav esnasında farkettim ki bu sınavın sümüklüsü benim
dışarıda gürültü olduğu zamanlar burnumu çekerek minimuma indirdim çevreye verdiğim rahatsızlığı
sınav bitti
güzel geçti
ellerim ceplerimde gidiyordum cebimden peçete çıktı
sildim burnumu
ve dedim
''sınavın sonuçları ne zaman açıklanır?''
bu cümle öğelerinin dizlişi anlamı uyumu itibari ile inanılmaz leziz doğru bir cümleydi
dersane öğretmeni kılıklı beyaz önlüklü kadın
dedi ki
''sınavın sonuçları haftaya açıklanır''
ulan cümlemi mi beğendin yoksa ben türkçe öğretmeniyim de kısa cevaplardan not mu kırıcam
ayrıca bu havada (sicak)
ne diye boğazlı kazak giydin bütün gün içeridesin yoksa genç gibi bazı işlere mi girdin
cık cık cık

dünyanın türkiye olmayan bir yerinde erkek olmaya karar vermiş kadın hamile kalmış
deniz atlarının erkekleri çocuğu taşır ve doğurur bilgisine sahip olduğumdan garip gelmedi

yılların geyiği gerçek oldu sıtarbaks birlikleri antalyayı da işgal ediyor
yıllar önce
kışın turistsiz kalan şehirde pek satış yapamayacaklarını savunuyordum hala da savunuyorum ama bakalım yeri güzel
ulan benim aklımdaydı orası
keşke sıtarbaks geleceğine basketbol takımı milvakibaks gelse daha iyiymiş

arananlara şarkı tavsiyesi
norah jones-don't know why 3 dakika 2 saniye

doğan veletlere isimler
erkek:erkişi
Kız:hatunkişi

son olarak ......................... insanlardanım (boşluk doldurmacayı seven)

2 yorum:

Gokce T dedi ki...

kelime doğrulama wiywhob

Piyaztheoz dedi ki...

yoprbnb

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...