10.04.2008

düzeltme ve özür köşesi var gazetelerin
belki en küçük köşeleri
yıllardır diyorlar ya ''şu habere hiç yer verilmiyor ama kim hangi mankenle nereye gitmiş yarım sayfa veriliyor'' diye
o haberlere yer vermiyorlar yani öyle bir olayları yok bu kötü bir vaziyet ancak özel gazeteler bunlar normaldir.
daha kötü olan yaptıklarından dolayı özür dileme biçimleri
biz de yanlış olmaz olsa dahi ciddiye almayız tavırları

hayatımın en sıkılgan kışını geçirdikten sonra en sıkılgan bahar girişini yaşıyorum
bu bahara girerken sarı beyaz papatyalar dikkatimi çekmemiş

gene oldu
bunu yazarken sevdiceğim aradı
çok blog yazmıyorum
çok araşmıyoruz
seviyorum böyle
sınavından bahsetti


din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerinin sınav kağıtlarına yazdıkları gibi
''hiç bilen ile bilmeyen bir olur mu?''
bilene bildiğini tam,özgür,doğru,rahat anlatma şansı veremezsen olur
eğer bir öğrencinin din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin hocası ilginç birisi değilse,sınavında bariz kopya çekilmiyorsa o öğrencinin vay haline
bizim din kültürü hocası iki derste 250 seferden fazla arkadaşlar demişti
her seferinde 2 saniye
2.250=500
500/60=8,3333333....kere
dersin ilk on dakikası gelip sadece arkadaşlar deseymiş o da komik olurmuş

din kültürü değilde
dün kültürü dersi olsa daha iyi olucak

bu sene öss de Reşat Nuri'nin Yaprak Dökümünü sormasınlar 2006 yılında da Atilla İlhan'ı sormadılar
2006 yılında Atilla İlhan ölmüştü

''o diziden acı fışkırıyor''

dikkat ettim çok izlenen kanalların haber spikerleri adalet ve kalkınma partisine ak parti diyor.
ak parti nedir yani?

Akdeniz Üniversitesinde silah kullanan sakallı adamı görüp duruyordum ben
kim lan bu tarikat kılıklı diye bakıyordum
mügeye anlattım o bizim mahalle de oturuyordu dedi
forza şarampol
ardından çok gıcık bir şekilde Tuna Kiremitçi taklidi yaptım
''Dal rüzgarı affeder''
''ama kırılmıştır bir kere''

hadi lan o dal
kırıyorsun sobada yakıyorsun
köpek kışştlatıyorsun
kedi tırmanıyor saklanıyor
üzerine çocuk çıkıyor yemiş çalıyor
üzerine röntgenci çıkıyor
dallama bir dalda duygu arama
kiremit kırdırtmayın bana

daha önceleri internetten duyduğum clandestino isimli mekanın istanbulda bir anda karşıma çıkması ve bilincimi kaybedip içine girmem sonrasında clandestino kafe değil sadece bayan kıyafetleri satan bir clandestino olduğunu idrak etmem ama kabullenmek istememem ne güzeldir

x-iste, memem ne güzeldir
y-isterim ama sarhoş olmadığındaa emin misin?

yanlış ve yalnızın doğru yazımını bilmeyen öğrenci orta okul hayatından çok şey kaybeder
gerçi öğretmenler de bu böyle yazılır şu şöyle yazılır diye öğretiyorlardı
şöyle öğretseler daha iyi
yalın=yaln(ses düşmesi)
yalnız

yan=taraf,yön
yanlış=ters tarafta doğru olmayan

düzeltme
br önceki gönderide bahis ettiğim ışınlanma hadisesinin orjinal sitemcisi ve yaratıcısı pek sayın gökçe tüfekçidir.
ama bloga yazmak benim aklıma gelmiştir,


arananlara şarkı tavsiyesi
corrine bailey rae-like a star
tıklayın indirin 10 gün falan süresi var

doğan veletler isimler
erkek:monitör
erkek:hoparlör
kız:klavye
kız:sidi

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...