19.04.2008

''hobaaa'' sevgili okur,
hatta age of empires adlı oyunda denizcilerin dediği gibi ''holuuleeğy''
bahar mevsimi gelince insana bir şeyler oluyor
o başka mevsimler de de oluyor galiba da
benim için bahar geçerli sadece
mesela yaz gelince coşmuyorum
çoşturuluyorum bazen

insanın ''ve istediğin fıstıklı dondurma olsun en yakın zamanda ısmarlayam'' diyen bir dostunun olmasının verdiği güzel his.
''bak bunu yazıyorum'' diye yolladığın linki ciddiye almayan dostu olmasının verdiği boş hissi s.ker atar

ankaradan abim gelmiş
evde bir bayram havası



istanbuldan kuzen gelmiş
evde bir ayran kokusu
geldiğini de kimse de söylemedi ha
tesadüfen sevdiceğimden öğrendim
sonra oz, aramadı
te allahım ya

çocukkene, annem sosis pişirmişti de
pişirirken kullandığı ısınmış çatalı da olduğu gibi servise dahil etmişti
ne büyük acı çekmiştim
o zamandan beri böyle dikkatsizliklere fena sinirleniyorum

düğünlerde sırıta sırıta,çoşkuya kapıla kapıla oynadıktan sonra
gayet ciddi bir tavırla masaya oturup içkisine devam eden er kişiler,
genelde oynamaya gelenlerdir.

bozulan eşyayı bi kapatıp açmak ne güzel bir eylemdir
vurarak düzeltmek ayrı bir ustalık ister

açıp kapa tuşunun yayı bozulmuş televizyonu açık tutmak için
tuşuna makas sıkıştırdım
vahşet dolu görüntüler ortaya çıktı
makasın mavi olması toparladı durumu

mutsuz olmaya çalışmak, uzaktan bakınca kolayına kaçmaya çalışmak gibi görünüyor ama
aslında zor zanaat

önceki yazılarda belirtiğim köşeli kalem sevgimi biraz düşünmeye karar verdim
ilginç bir kalem tutma şeklim olduğu için çok tututnca elim acıyor

rüya gördüm ben
anlatayım
bir arkadaşımın evinde yatıya kalıyorum,sabah uyanıp gözlüklerimi arıyorum
ilginç olan
gözlüksüzken ortamı bulanık görüyorum ve rüyamda uyuyorum
belki rüyamda rüya görmüşümdür
gözlüklerimi buldum bitti
fox dizisi gibi olağan bitiyordu sonu
yatıya kalanlar
her peşembe 20-30'da
FOX ekranlarında

boktan bir cumartesiden merhaba sevgili okur
merhaba dediğinizi duyuyor gibiyim
çiğdem, arada dersanenin önünden geçiyorum çıkışına denk gelirim diye
gelmiyorum
dersane çıkışına giden erkek, elde sigara kız keser

ç harfi yerine . ya basmak fena imiş

o değilde Mustafa Keser ne garip adam
robot gibi

ayşe hatun'un şarkısı hoş olmuş

buradan açıklıyorum 3. labümüme az kaldı
önceki yazılarda linkini verdiğim gazOz şarkısıda dahil
o şarkıda biraz nuri alço filmi şarkısı gibi oldu diye öyle bir isim aldı
hiç nuri alço filmi izledin mi? diye sorsana bir bana
nerdeeeğ?
ama ayılık var senin hamurunda

uzun uzadıya uzasın bu yazı
''uzun uzadıya'' demek güzel oluyor
uzun uzadıya uzaylı

bir ara dev hizmet olarak ''yeni başlayanlar için antalya'' hizmeti vericem
bir ön hazılık yapmam gerek,
lazım -meli -malı

ilk bölümden aldığı puanı benim ikinci bölüm puanımı geçen arkadaşımın
mutluluğuna
ilk başlarda, sevinsin diye karışmıyordum
sonra,bak bu böyle değil şöyle diye anlatıyordum,anlamıyor
ardından,hadi len diye horozlandım
şimdi, hiç tepki vermeyeceğim

geçen gün tramvaya bindim
şerefisizm en genç bendim tramvayda
teyzeler ant kartı eleştriyordu
iyi kulaklıkları evde bırakmışım dedim

mehmet ali erbil artık şebeklik yapmasın gerçek kimliği ile dolaşsın ortalıkta
çok belli oluyor

14-17 yaş arasındaki gençler bilir
düğün birası ne iğrençtir
en güzeli şarap galiba
garsona şarap dedim
kırmızı-beyaz? dedi
en büyük türkiye

mantık dersi görmüş kişiler bilir
<=> bu karşılıklı koşul önermesidir
''ya atlarsın ya düşersin''

kardeşime bisiklet sürmeyi öğreticekmişim ben
düşmese bari

arananlara şarkı tavsiyesi
Bob Marley-Get up

doğan veletlere isimler
erkek:-
kız:>

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...