15.04.2008

geçen yazıdan yola çıkarak ''ne varsa eskilerde var arkadaşım'' derken bugünü kötülüyor
ancak bir gün bu gününün de güzellemeler,methiyeler döşenen bir eskiler olacağının farkındalığını sol gömlek cebime koyuyorum.

''anlayanlar parmak kaldırsın bakayım'' dendiğinde eğer çok anladıysam beş parmak kaldırıyordum.
biz büyüdük trbine giren liseli, parmak kaldırmaz beşparmağı birbirine temas haline el kaldırır.
ayrıca parmakların ucu dik durmaz.

x-nerelisin
y-liseliyim abi..

gerçeği istiyorsanız sevgili okurlar :yazacak şeyler aklıma alttaki yükleme çubuğu dolarken geliyor
şimdi de unuttum
''bir şey diyecektim;unuttum''

''alkolik hakaret engellenemez''
eğer yukarıda yazan cümleyi alkolik hareket engellenemez okuduysanız
size benim bir lafım yok
gidin için

öğrendiğime göre diksiyon düzeltmek için şarap şişesi mantarı kullanılıyormuş
içerim ki ben o şarabı
sonra başlarım diksiyonuna da...

dersaneye yeni gitmeye başlayan öğrencinin öğretmen gelince ayağa kalkma hali,
çok fazla dalga geçilecek bir şey değil
o öğretmen lan !!!

iki isimli insanların çoğunluğu isminin bir tanesinden hiç memnun değil
ben memnunum,
memnun oz bycn

''bir tanesinden,bir tanesine''
nihat doğan

birileri deme takalın'ı uyarsın hatırlatıyım değil hatırlatayım olacak

''aşk böyleyse sevmeyin beni'' nasıl bir isyandır şebnem hanım

sezen aksu sevmeyen insanlar ikiye ayrılır
-sezen aksu sevmediğini belli edenler
-sezen aksu sevmediğini belli edemeyenler
belli edenler ikiye ayrılır
-marjinal olmak için,bakın ben böyleyim demek için sağda solda ''sezen aksuyu da beğenmiyorum abi... ne var ben böyleyim abi?'' gibisinden cümle kuranlar.
-adam gibi,beğenmeyenler.

bir oratçgil söylevi ile bitirelim konuyu ''beni kategorize etme''
şarkıyı seze naksu söylüyor

konversin modası çat diye bitsin
bunu çok istiyorum

hiç kot pantolon giymeyen genç insana mesafeli yaklaşırım bu hayatta

ek kotlu şiir
mevsimlik kot pantolon güzeldir.
incedir ve yırtılır muhakkak.
giyen insanlar elbet tüzeldir
sinerji yaratır;verir takaat.

merak edenlere söyleyeyim 18 yaşını geçince bi bok olmuyor,
halen fosur fosur uyuyorsunuz

internetten albüm kapakları toplayıp biriktiricem
yardımcı olursanız sevinirim
''şunun labüm kapağı güzeldir''
''şunu görmelisin bence''
''şuna bir bak belki seversin''
en yukarıdaki de benim albüm kapağım

''labüm'' de fransızca patlama efekti gibi bir kelime

aranlara şarkı tavsiyesi
Barış Manço-Ayı

Doğan veletlere isimler
erkek:çokgüldüm
kız:iyiymiş

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...