29.04.2008

the bitlis


feysbuktan giriş yapayım
feysbukta, beatles gitaristi George Harrison'ın fanı olduğumu insanlara anlatma ihitiyacı hissettim.buraya kadar modern toplumda garipsenecek bir şey yok fakat ben bu değerli gitarcı abimizin sadece bir şarkısını biliyorum ötekilere de baktım sevdim ama bilmiyorum.diğer beatles üyelerine göre daha bi bana yakın galdi galiba tek tek irdeleyeyim sizin için elemanları
not: birisi atsın corç ile alakadar şarkıları

con lenın:
''abi sistemin çarkları bunlar,
bir şeyler yapmak lazım,
zaten amerika dünyanın hakimi bak canı istedi saddamı astı''
diye düşünen insanlardandır. bir süre sonra can sıklar.

pol mekkartniy:''abi boş ver takma kafaya,
akşam halı saha maçı var gelir misin,
aslında şafak sezer çok komik birisi,
yarın migrosa gitsek ya toyikiye bakarız,
penayı evde unutmuşum lan gene parmakla çalıcam,
diyen beyler ciddi olalım derken gülen insanlardandır. eğlen ve at gibi görünür.

ringo ringo star:
karadeniz fıkralarının insanıdır.
pol'un aksine komiklik arayışı içerisinde değildir.
zaten komiktir.dursa yeter ama o üstüne bir de davul çalar

corç herisın:
''yeni beste yaptım abi kaydedelim,
yarın stüdyo var unutmayın,
pol bi uslu dur s*kicem,
con, bülent ortaçgil hakkından ne diyorsun,
ringo orda kıraş değil sıpleş vursan daha iyi olur bence gene de sen bilirisin,''
abi hoca bize bakıyor bi konuşmayın.
diyen insandır.pek güzel insandır arada espiri bile yapar.

lise zamanında, fotoğraf makinasını görünce sürekli aynı pozu veren arkadaşım vardı fesybuktan gittim baktım
halen kafası kırkbeş derece yatık,ağzı yarım yalan sırıtıyor

mustang gt ile volkswagen camper bus arasında nasıl kaldım anlatamam
volkswagen az benzin yakar herhalde mustange göre heh,heh,heh

ceza adlı rap müzikçi arkadaşta
az biraz kent ozanı potansiyeli gördüm ben

şukela insanlar ömer ve murat ile beraber gittiğim migros vakkoramada salaş imajlarımızla duvardaki kilim gibiydik
ki, umursamadık
üç, biletimi aldım,
dört, yallah to olimpos

biletimi aldım ama pek üzerini okumadan katladım koydum şimdi bakmaya biraz çekiniyorum yanlış biletse falan diye gerçi ömer ve murat kişileri incelediler ama...

Seni nasil sevsem acaba
Daha baska daha da baska
Daha çok daha da çok çok
Doyar mıyım bilmem ki sana
Elimde değil,Elimde değil

hüner çoşkuner'in söylediği ''Seni nasil sevsem acaba'' adlı bu parça, aslında aşşağıda yazan orhan verli'nin anlatamıyorum şiiri ile aynı şeyleri anlatıyor-anlatamıyor- gibi

Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.
Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

anlatamamak normaldir
ama anlatamamın da çeşitleri var

bbc'nin ozmo adlı ingilizce eğtim seti tekrar dağıtılmaya başlamış
''ay ken yu ken vat ken yuğ du''

doğan veletlere isimler
erkek:gider
kız:bibardaksu

arananara şarkı tavsiyesi
Ceza-Hasat zamanı
indirilebiliniyor

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...