22.04.2008

''hep küçük şeyler'' diye şarkı söylüyor ya ortaçgil
doğru aslında
çünkü doğanın böyle bir yapısı var.
hücreler,atomlar falan filan işte
fen okuyan arkadaşlar daha iyi anlayacaktır bu şekilde
sözelciler içinde şöyle anlatayım
sesler-harfler,kelimeler,cümleler,paragraflar,yazılar,ifadeler,duygular,dışavurmalar,içte kalmalar.
eşit ağırlıklılar anlasın.
onların ağırlıkları eşit

''haberiniz olsun; ben bu gece gelmiyorum,içimde kalıyorum''
aslında böyle cümleler kurabilecek insanlardanım.
ancak şu aralar böyle şairane duygusallıklar.
bir garip geliyor bana...

şiir dinletisine gittim ben
hoştu aslında da, sıkıldım
olsun

tişört üstü gömlek ile dolanıyorum
sevdiceksiz olmuyor yahu
sevdicek üstü gömlek giyeyim

bir ağım,oltam olsada balık tutamasam; şekil yapsam
sepetler var gerçi
balıklar geri yüzemediği için değişik bir şekilleri var

x-aa bak ne kadar ilginç?
y-bakmayacağım.

konyaaltı sahil şeridinden kuzenime giderken
bir anda kameralı kırmızı bir helikopter
sahilden
içerisinde bulunduğum minibüsü görüntülemeye başladı
''ne oluyor lan'' derken
sarılı,yeşilli,morlu,pembeli,kırmızılı,turunculu renklerde tayt(mayo) giymiş bir grup hırslı ve terli erkek
ufak çaplı bir renk cümbüşü yaparak geçti ters şeritten

arananlara şarkı tavsiyesi
placebo-every me,every you

doğan veletlere isimler
erkek-Hödük(bedük var)
kız-Ayıp

son olarak çocukken oyuncak kızılderili çadırına sahip olan çocuklardandım.

1 yorum:

Piyaztheoz dedi ki...

merak edin bakın diye yaptım bu yorumu
evet.
ayylr diyor kelime doğrulama ayılar diyor galiba

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...