14.04.2008


genel sıkıntı hali çoğalınca özele giriyor, hiç olmuyor

efes dark brown çıkmış
33lük şişesinde gördüm
içesim gelmedi tiksindim

böyle kısacık bir yazıya çok yorum almış bloglar gördükçe
beni doğru yanlış karmaşası sıkısıkıya kucaklıyor

yeşil forma giyen futbol takımının kamuflaj hali var gibi

ayrıca denvır nagıts'a o renkler hiç gitmiyor
ayvırısını olan takımsın sen ya ,
açık mavi sevimli sarı forma nedir?
eskisi güzelmiş ama gay bayrağı gibiymiş

gene oldu sevdikcek aradı
bir şey var bunda ya hadi bakalım

arnanlara şarkı tavsiyesi
Duman-Hayatı Yaşa

doğanlara isimler
erkek:iki nokta üstüste
kız:parantez

9 yorum:

Gokce T dedi ki...

sevdikcek

kelime doğrulama: eijars
yanlış girilen parola sonucu ikinci kelime doğrulama: moefuzed (ingilizce fiil gibi)

Gokce T dedi ki...

ayrıca efes dark brown'dan tiksinme.

kelime doğrulama:bgbrwast

not: moefuzed "moofüyzd" diye okunmalı.
ikinci not: not yerine bot yazmıştım ehe

aklıma başka rezillik gelmedi.

Piyaztheoz dedi ki...

33lük ne ya
50lik olsa tiksinmem

i moefuzed you canım benim

lvhxjbsm:bu ne şimdi

ÇOCUK dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ÇOCUK dedi ki...

laf maf etmiyorum bi deneysel yorum yazayım(yapayım) dedim.resim koyamadım yoruma kınadım.bi daha yorum yazmaya yeltenen çocuk top olsun.[tOp)

.******.
.* *****.
.***** ***.
.* *****.
.******.

Piyaztheoz dedi ki...

olsun yahu
bu blogun herşeyi sola yatırması değil top,paragraf bile yaptırtmıyor adama hocalar not kırıyor

Gokce T dedi ki...

şu kısa yazıya da 6 (şimdi 7 oldu) yorum geldi, bilmem fark ettin mi.

i moefused you, too.

gdzgbgin-> okumaya çalış bak çok komik.

Piyaztheoz dedi ki...

evet yahu hatta şu an 8 oldu
sekiz güzel bir rakam ama kelime doğrulamada ''amckj'' yazıyor utandım biraz

Gokce T dedi ki...

eheheeeğğ.
ama resssmen ayıp bu.
yine de komik.
9 oldu.
ddazizd.

postmodern şiirimle karşınızdayım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...