8.04.2008


eğer kırmızı giymişsem bana sert bir nesne ile vurun çünkü o ben değilimdir.kötü adamlar kopyamı yapmıştır.
kopyalarım var benim
ben pek görmedim ama var.
nereden mi biliyorum?
söyleyeyim söyleyey.
yıllar boyunca çevremde mevcut bulunan az yahut çok tanıdığım insanlar.
''x var bizim bilmem nerede o sana çok benziyor'' yahut ''geçen yolda birini gördüm sen sandım'' diyor.
tamam kabul ediyorum şöyle bir bakınca çok ilginç bir tipim yok.
hatta sokakta yolda falan dolanırken kendimin çeşit çeşit boylar da hallerini görüyorum
bana ait olan özellikler bir şekilde başka insanlarda dahi mevcut bulunması gayet normal özellikler
hem esmer hem renkli gözlü değilim.
bildiğin esmer insan göz rengi kahverengi,
öyle denize girince ışığa bakında da değişmiyor,
saçlarım şu suyla böyle o suyla böyle denize girince şöyle olmuyor,
ama diğerlerinin farkedemediği birşeyler var...
kişilerin kendi dahi tam olarak bilemediği bazı dış görüntü takıntıları var
hepimizin var.
-en başta da belirttiğim gibi kırmızı giymem.
-kemersiz pantolon giymişsem inceden rahatsız hissederim.
-çok cepli kargo pantolon giymem.
-kısa tişörtlere dikkat ederim düşük bel ile birlikte rezalet durur, bilirim.
-kırmızı ayakkabıya paylaço ayakkabısı gözü ile bakarım.
-üç çizgi her zaman tick logosundan iyidir.
-güzel atlet giyeceğim derim ama nah giyerim.
-ayakkabı bağcıklarının birbirine eş sıklıkta olmasına dikkat ederim.
-gri aşortman altı giyemem.
-bileklerim boş gezmem.
-saat takınmam.
-spor bilekliğini spor yapmıyorsam takmam.
-çoraplarımı pek umursamam.
-eğer rahat değilsem çoraplarımı çıkarmam.
-boy aynası olmayan aynaya pek bakamam bakmam.
-şapka takmam.
-yakası geniş tişörtte düşünceliyimdir.
-iki ayağımın tabanı aynı anda zemin ile temas etmez yürüyüş yarışının kuralu bu galiba öyle yürümüyorum tabii.
-genelde bacak bacak üstündeyimdir.
-iki elimide kullanırım sol elimden çekinmem.
-yürümeyi severim,otobüste inceden kederliyidimdir,minibüsü hiç sevmem.
-burnum akar genelde.
-dışa kıvrılmış paça kabusum olur.
-keyif için gömlek giymem.
-yaz günü siyah ayakkabıdan korkarım.
-ekose severim.
-yağlıyken şekle girer saçım.
-kot dediğin yırtık olurcuyumdur olurcuyumdur.
-kapüşonlu sevmem giysem dahi kapüşon kapatmam.
-sıkı toplarım uzun saçlarımı.
-yeşil tişört ne güzel şeydir.
-griye saygı duyarım.
-uyurum.
-geniş paça ürkütür beni.
-çok insanlı yerden çekinirim.
-hiç çekinmem giyerim şortu.
-kirli sakal sevmem.
-yemeği beğenmişsem inceden inceye yayılırım olduğum yerde.
-sağa sola bakınırım.
-kot pantolon illa güzel olacak.
-vitrin camını ayna yaparım kendime.
bir insanın böyle özelliklerini bilmek güzeldir.
-bazılarının böyle özelliklerini bilirim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...